پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۶۷۰۶۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
شهروندان به تصور آنکه طلای دست دوم و ذوبی، فاقد اجرت ساخت است، تمایل بالایی به خرید آن برای سرمایه گذاری دارند، غافل از اینکه بشدت امکان کلاهبرداری در آن وجود دارد. متقلب‌ها به انواع روش‌ها، حتی با ساخت فاکتور جعلی اقدام به فروش آن می‌کنند. استفاده از روکش طلا و آبکاری، از ساده‌ترین روش‌های کلاهبرداری در این حوزه است. در خصوص طلای خارجی، با تفاوت عیار مواجه می‌باشیم. بر این قاعده، تا جای ممکن از خرید طلای دست دوم پرهیز کنید.
شعار سال: شهروندان به تصور آنکه طلای دست دوم و ذوبی، فاقد اجرت ساخت است، تمایل بالایی به خرید آن برای سرمایه گذاری دارند، غافل از اینکه بشدت امکان کلاهبرداری در آن وجود دارد. متقلب‌ها به انواع روش‌ها، حتی با ساخت فاکتور جعلی اقدام به فروش آن می‌کنند. استفاده از روکش طلا و آبکاری، از ساده‌ترین روش‌های کلاهبرداری در این حوزه است. در خصوص طلای خارجی، با تفاوت عیار مواجه می‌باشیم. بر این قاعده، تا جای ممکن از خرید طلای دست دوم پرهیز کنید.
تعداد بازدید : 162
چرا نباید طلای دسته دوم خرید؟

تعداد بازدید : 80
مردم طلای دست دوم و خارجی نخرند

گفتگو با نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین