پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۶۷۱۳۲
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
بازار انحصاری دلار در ایران بنوعی دست دولت است . همین دولت هم با انواع کسری بودجه، باعث بالا رفتن ،مداخله و ایجاد نابسامانی و عدم ثبات در بازار ارزی می شود. با این اوصاف هیچ مرزی را نمی توان برای افزایش قیمت دلار و بنوعی دزدی غیر مستقیم از جیب مردم، متصور بود. الزام دولت به تثبیت نرخ ارز و در عین حال جبران ضرر و زیان های وارده بر مردم از راه بیمه نوسانات نرح ارز ، دو راهکار کنترل و کاهش نرخ دلار و توجه داشت به مسئله افزایش ارزش پول ملی است. شهروندان بشدت از ریخت و پاش دولتی ها در حوزه ارز ( ورای نوع جهت گیری چپ یا راست و سوگیری های سیاسی) ناراضی ،عصبانی و شاکی هستند. آقای رئیسی ، شما که ادعای جلوگیری از این نوع دزدی از جیب مردم را داشتید چرا!
شعار سال: بازار انحصاری دلار در ایران بنوعی دست دولت است. همین دولت هم با انواع کسری بودجه، باعث بالا رفتن، مداخله و ایجاد نابسامانی و عدم ثبات در بازار ارزی می‌شود. با این اوصاف هیچ مرزی را نمی‌توان برای افزایش قیمت دلار و بنوعی دزدی غیر مستقیم از جیب مردم، متصور بود. الزام دولت به تثبیت نرخ ارز و در عین حال جبران ضرر و زیان‌های وارده بر مردم از راه بیمه نوسانات نرح ارز، دو راهکار کنترل و کاهش نرخ دلار و توجه داشت به مسئله افزایش ارزش پول ملی است. شهروندان بشدت از ریخت و پاش دولتی‌ها در حوزه ارز (ورای نوع جهت گیری چپ یا راست و سوگیری‌های سیاسی) ناراضی، عصبانی و شاکی هستند. آقای رئیسی، شما که ادعای جلوگیری از این نوع دزدی از جیب مردم را داشتید چرا!

تعداد بازدید : 6

رئیسی در برنامه انتخاباتی خود گفته بود، برخی در این سالن در سال ۹۶ گفتند اگر فلانی بیاید دلار می‌شود ۵ هزار تومان، اما خودشان به ۳۰ هزار تومان رساندند؟

تعداد بازدید : 2

ابراهیم رئیسی چندی بعد از شکستش در انتخابات ۱۳۹۶ ریاست‌جمهوری، در واکنشی کنایه‌آمیز به گران شدن قیمت دلار می‌گوید: خدا رحم کرد ما رئیس‌جمهور نشدیم که دلار بشود ۵هزار تومان!
تعداد بازدید : 5

وقتی "حمید رسایی" با طعن و کنایه در مناظره با احمد زیدآبادی (خرداد ۱۴۰۰)، می‌گوید: آقای رییسی اگر پیروز بشه، فوقش دلار میشه ۵ هزار تومن، ولی به ۳۰ هزار تومن که نمی‌رسه!

اما در آذرماه ۱۴۰۰، دلار از ۳۰ هزار تومان هم بالاتر رفت و گرایش به سمت ۳۵ هزار تومان پیدا کرده است. گویا دولت‌ها (ورای چپ و راست)، فاقد ترمز قیمت دلار هستند، مردم باید با قانونگذاری و نظارت، ترمزی باشند برای بی انضباطی‌های مالی دولت ها.

آقای رئیسی واقعا از شما انتظار نمی‌رود که بشکلی لاقید بسترساز افزایش قیمت دلار شوید. منتظر اصلاح هستیم آقای رئیس جمهور.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین