پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۰۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
موتور سوار متخلف را اعمال قانون کرده و بجای فرستادنش به پارکینگ، چند ساعتی در کنار خیابان نگهش می‌دارند و می‌خواهند که دیگران را اعمال قانون کند! از همان ابتدا، مخالفت مان را با این طرح اعلام کرده بودیم، اما امروز معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت خبر از آموزش ۱۴۰ هزار موتور سوار متخلف می‌دهد. آیندگان مسلما درباره چنین طرح‌هایی در سه گانه موفقیت، خنده دار یا تاسف بار، قضاوت خواهند کرد. سوالی که ذهنمان را بشدت آزار می‌دهد این است که دوستان، در خصوص حیثیت اجتماعی، ترویج خشونت و کاهش همبستگی اجتماعی، بچه‌های درگیر به تخلف پدر موتور سوار، حقارت و. چیزی شنیده اند؟ البته تعجب نمی‌کنیم که بگویید تخلف کردند، حق شان است!

شعار سال:معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت آخرین جزئیات اجرای طرح موتوریار در یکسال را تشریح کرد.
 
سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت به آخرین دستاوردهای طرح موتوریار اشاره و اظهار داشت: با اجرای طرح موتوریار در پایتخت از ابتدای اجرای طرح تا به امروز، از توقیف و اعزام به پارکینگ ۱۴۰ هزار موتور سیکلت جلوگیری شد و به جایش ۱۴۰ هزار راکب موتورسیکلت تحت آموزش قرار گرفتند.
 
سرهنگ همه خانی تصریح کرد: خوشبختانه اجرای این طرح بازخورد خوبی داشته و تا هر زمان که اقدامات فرهنگی بر مدیریت ترافیک، کاهش تخلفات، تصادفات و تلفات نقش داشته و مطالبه مردمی باشد چنین برنامه‌هایی اجرا خواهد شد.
 
وی با توجه به استقبال خوب شهروندان تهرانی از اجرای طرح موتوریار این نوید را داد که ممکن است در آینده چنین طرحی درخصوص خودروها نیز اجرا شود.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین  ، تاریخ انتشار:  27 آذر  1400، کدخبر: 1583733، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
0
0
از دید خودتون شاید بازخوردش خوب بوه ولی از دید اون شخص هم به ماجرا نگاه کردین؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین