پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۳۶۸۴۲۰
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
انتشار تصویر نامه‌ای از معاون طرح و برنامه وزارت صمت خطاب به بانک مرکزی موجب ابهام شده است، دراین نامه وزارت صمت از بانک مرکزی خواسته به یک تولید کننده لوازم خانگی اعتباری معادل ۹ هزار میلیارد تومان پرداخت کند.
شعار سال:  انتشار تصویر نامه‌ای از معاون طرح و برنامه وزارت صمت خطاب به بانک مرکزی موجب ابهام شده است، دراین نامه وزارت صمت از بانک مرکزی خواسته به یک تولید کننده لوازم خانگی اعتباری معادل ۹ هزار میلیارد تومان پرداخت کند.

 گفته شده این شرکت با این وام قصد دارد ۵۸۲ هزار دستگاه یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و تلویزیون تولید کند که با یک محاسبه مشخص می‌شود این شرکت به ازای هریخچال ۲۳ میلیون و به ازای هر لباسشویی ۱۸ میلیون درخواست کرده است و سوالی که مطرح می‌شود این است که قیمت تمام شده این لوازم برای مردم چقدر خواهد بود.
تعداد بازدید : 6

معاون وزیر صمت در این‌باره می‌گوید: این نامه برای حل مشکل ذی‌نفع واحد بنگاه‌های مرتبط با صنایع لوازم خانگی بود. یکی از مشکلات و چالش‌ها برای دریافت تسهیلات موضوع ذی‌نفع واحد است که وزارت صمت دراین‌باره پیگیر است. نامه‌ای که در فضای مجازی منتشر شد برای یک واحد خاص نبود. دریافت تسهیلات در نظام بانکی فرآیند خاص خود را دارد و با یک مکاتبه نمی‌شود برای کسی درخواست تسهیلات کرد.
تعداد بازدید : 2
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین