پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۸۵۸
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
منابع و مصارف قانون هدفمندی یارانه ها، بر اساس تبصره ۱۴ قوانین بودجه سالیانه تعیین شده و از آنجایی که در شمول رقم سقف بودجه ذکر نمی‌شود، این مساله موجب کاهش حساسیت افکار عمومی نسبت به رشد آن می‌شود. یک تغییر در سازوکار اجرایی این تبصره در سال ۹۷ باعث شد تا روند ثبات سقف منابع این تبصره به یکباره تغییر کند و در ۵ سال اخیر به طور میانگین سالیانه ۵۸ درصد رشد داشته باشد به گونه‌ای که این سرفصل بنوعی تبدیل به حیات خلوت دولت‌ها گردد.
شعار سال: منابع و مصارف این قانون بر اساس تبصره ۱۴ قوانین بودجه سالیانه تعیین می‌شود و از آنجایی که در شمول رقم سقف بودجه ذکر نمی‌شود، این مساله موجب شده‌است تا حساسیت افکار عمومی نسبت به رشد آن کاهش یابد.

بر اساس گزارش اخیر پژوهشکده سیاستگذاری شریف یک تغییر در سازوکار اجرایی این تبصره در سال ۹۷ باعث شد تا روند ثبات سقف منابع این تبصره به یکباره تغییر کند و در ۵ سال اخیر به طور میانگین سالیانه ۵۸ درصد رشد داشته باشد.
 
تعداد بازدید : 5
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۵۹۳۸۱۵، www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین