پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۰۰۳۶
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
سخنان همسر رئیس‌جمهور اوکراین در مورد قیمت ماهی موجی از تعجب همراه با اعتراض را در میان مردم این کشور ایجاد کرد و مردم خواهان آدرس محلی شدند که این ماهی را با این قیمت به همسر رئیس‌جمهور می‌فروشد.
شعار سال: سخنان همسر رئیس‌جمهور اوکراین در مورد قیمت ماهی موجی از تعجب همراه با اعتراض را در میان مردم این کشور ایجاد کرد.

به نقل از رسانه‌های عربی، سخنان النا زیلنسکی همسر رئیس‌جمهور اوکراین درباره قیمت نوعی ماهی پرطرفدار در این کشور موجی از اعتراضات علیه او به راه انداخت و مردم خواهان آدرس محلی شدند که این ماهی را با این قیمت به همسر رئیس‌جمهور می‌فروشد.

همسر رئیس‌جمهور اوکراین که در گفت‌وگویی در یک برنامه آشپزی در شبکه ۱+۱ اوکراین حضور داشت گفته بود، من ماهی ماکریل را با قیمت کیلویی هشت هریوانت می‌خرم. این در حالی است که به گفته کاربران فضای اجتماعی، قیمت این ماهی بسیار بیشتر از این است.

زیلنسکی که در چارچوب توصیه به مردم برای آشپزی به جای خرید غذا‌های آماده این سخنان را گفته بود، با موج شدید اعتراضات و انتقادات علیه خود مواجه شد، به همین خاطر او مجبور شد حرف خود را پس بگیرد و در صفحه اینستاگرامش اعلام کند در مورد قیمت ۱۰۰ گرم از این ماهی صحبت کرده نه یک کیلوگرم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۳۱۳۳۷، www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین