پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۲۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر همکاری وکلای ملت در جهت اتمام پروژه‌های عمرانی در استان گیلان، گفت: برخی از پروژه‌های عمرانی استان اگر همچنان تأخیر داشته باشند هم به مردم آسیب می‌رسد و هم استان از حداقل رفاهیات بازمی‌مانند.
شعار سال: حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهداف سفر یک‌روزه اعضای کمیسیون تلفیق بودجه و همچنین برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوری اسلامی به گیلان، اظهار کرد: این هیئت از سد دیورش در رودبار، بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی سایت لاکان رشت، مدیریت پسماند و لندفیل سراوان بازدید کرده است.

وی از مساعدت کمیسیون تلفیق مجلس در جهت تحقق پروژه‌های نیمه‌تمام در گیلان تأکید کرد و افزود: در تلاشیم با همت نمایندگان فعال و پرکار گیلان در کمیسیون‌های تلفیق و کمیسیون برنامه، قدم‌هایی را برای پیشرفت پروژه‌ها برداریم.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در تشریح ارزیابی از بازدید‌های به‌عمل‌آمده از سطح پروژه‌های نیمه‌تمام در گیلان، گفت: برخی از پروژه‌های عمرانی استان اگر همچنان تأخیر داشته باشند هم به مردم آسیب می‌رسد و هم استان از حداقل رفاهیات باز می‌مانند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش به سزای گیلان در کشور، خاطرنشان کرد: گیلان یک استان مهم و تعیین‌کننده در کشور به لحاظ موقعیت جغرافیایی، گردشگری و مسائل گوناگون بوده و از این جهات دارای اهمیت ویژه‌ای است.

به گفته رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اعضای این کمیسیون با کمک یکدیگر سعی دارند تا کمک قابل‌توجهی از منابع ملی به پروژه‌ها در گیلان داشته باشند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیار میرزا، تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۶۷۱۸۵۵، diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین