پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۵۰۷
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
امام جمعه لاهیجان درباره برخی حواشی سفر رئیس جمهور به گیلان از جمله حضور وزیر بهداشت برای بازدید از پروژه‌ی تقاطع غیرهمسطح میدان گیل انتقاد کرد.
شعار سال: حجت الاسلام سید جواد سلیمانی، امام جمعه لاهیجان، در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان گیلان ابراز داشت: سفر ریاست جمهوری به گیلان را داریم؛ ظاهر هر شهرستانی یکی از وزرا نماینده ویژه ایشان است و مهمان ویژه لاهیجان وزیر بهداشت است. با این حال معتقدم این سفر نصفه و نیمه بوده و این بعید است مشکلات حل شود و حتی مشکلات خوب گفته هم نمی‌شود. وی افزود: ایشان تخصصی در میدان گیل ندارند که برای بازدید رفته اند.

به دیدار نخبگان گیلان با رئیس جمهور نخواهم رفت

وی با اشاره به جلسه نخبگان با رئیس جمهور نیز ابراز داشت: بنده به این جلسه دعوتم، اما نخواهم رفت، چون بسیاری از نخبگان دعوت نشدند. مدیران میانی بسیاری از مسببان وضع موجود هنوز مدیر هستند نمی‌دانم مسئولان استان چه فکری کردند؟ اگر نتوانیم حرفی بزنیم چرا به ایشان رای دادیم؟

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور قرار ما این نبود، غیر از کانال وزارت کشور باید از خیلی‌ها نظر بگیرید. هرچند می‌دانم این حرف‌ها به ضرر ما خواهد بود، ولی حرف مان را می‌گوییم. شما غیر از این کانال‌ها ببینید چه خبر است. نظارت و بررسی‌ها باید دست کسانی باشد که بتوانند طبق آن فکر عمل کنند.

تعداد بازدید : 5

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از حکایت گیلان، تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر:۷۹۲۳، hekayatgilan.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین