پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۵۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
در جلسه ای حضور می یابند و به تصادف ، چند کلمه از این و آن می شنوند و بدون اندیشیدن در عمق و ریشه ها یا نظریات و الگوها و تجارب، در جلسه بعدی و نشست تخصصی و حتی فرآیند برنامه ریزی، تصمیم سازی، تصمیم گیری و اجرا ،آن را تکرار می کنند و پای دانایی و تجربه خود می گذارند. نوعی تقلید از دانایی که در واقع ، الگوی جدید نادانی است.
شعار سال: نه در دوره دانشجویی چندان اهل تفکر و اندیشیدن و تعمق بودند و نه به صلاحیت‌ها و شایستگی‌ها رشد کرده و بزرگ شده اند. بشکل اتفاقی رشد کرده و بر حسب تصادف جایگاه مدیریتی را تصاحب کرده اند.

نظرات‌شان ناشی از پرسه زدن در شبکه‌های اجتماعی است و شنیده‌های جلسات گوناگون و حداکثر، القائیات چند مشاور ریز و درشت. نوعی تقلید از دانایی که در واقع، الگوی جدیدی از نادانی است.

به راحتی ژست علامه گی بخود می‌گیرند و دیگران را بدلیل نفهمیدن مباحث تخصصی، نفی و تخریب می‌کنند. نادانی و بی عرضه گی خود را معمولا با برخورد باز و خوش سخن بودگی می‌پوشانند و در مواقع خاص نیز، هنر خود در ویترین چینی از عملکرد نداشته را به رخ می‌کشند.

اسم این کثافت‌ها هم متاسفانه مدیر است. هرکجا آن‌ها را دیدید، برخورد کارشناسی محکم کنید و نهاد‌های نظارتی را در جریان سو مدیریت شان قرار دهید. منفعت طلبی را کنار بگذارید و ماهیت تخریبی و غیر قابل انکار حضور کثیف شان در سازمان را برای سایر همکاران روشن نموده و افشا کنید.

جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب، نباید هزینه این لاشخور‌های اسما مدیر را بپردازد. کرامت شهروندان هم آنقدر اهمیت دارد که نباید اجازه دهیم با سو مدیریت و اهمال ذاتی چنین افرادی، شاهد ایجاد نارضایتی در مردم باشیم.

الگوی نادانی جدید مدیریتی جلسه محور؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
0
0
خدا پدرت رو بیامرزه. بخشهای دولتی و حاکمیتی و نیمه دولتی ما مملو از اینجور آدمهاست. امیدوارم دولت جدید و قوه قضائیه در دوره اخیر موفق بشن ده درصد از این شهر هرت و خراباباد رو اصلاح کنند. البته به مجلس، هیچ امیدی نیست چون از خودشون شروع نکردند و لایحه شفافیت آرا رو تصویب نکردند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین