پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۸۸۳
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
یک اقدام شجاعانه و به قولی جهادی توسط اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، شهاب عزیزی خادم را در آستانه عزل از ریاستش بر این فدراسیون قرار داده است.

شعار سال:اظهارات کارشناسان و اهالی فوتبال نشان می دهد هیچکس تمایلی به ماندن عزیزی خادم در فدراسیون ندارد.
 
 یک اقدام شجاعانه و به قولی جهادی توسط اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، شهاب عزیزی خادم را در آستانه عزل از ریاستش بر این فدراسیون قرار داده است.
 
در شرایطی که نزدیک به یک سال از عمر حضور عزیزی خادم در فدراسیون می گذرد، کمتر کسی فکر می کرد سکوت هیات رئیسه فدراسیون آتشی زیر خاکستر باشد اما عدم توجه به تذکرات و گفت و گوهای شفافیِ بی نتیجه با رئیس فدراسیونی که با عواملش خودسرانه فوتبال را به سمت قهقرا برده، باعث شد تا اعضای هیات رئیسه تصمیم بگیرند عطای ادامه کار رئیس فدراسیون را به لقایش ببخشند.
 
اینکه چه اتفاقی رخ داد که حتی حامیان عزیزی خادم در انتخابات هم دیگر تمایلی به ماندن وی در فدراسیون ندارند، سوالی است که خود رئیسِ در آستانه عزل باید به آن پاسخ بدهد ولی ادبیات نامناسب و ورود رمالی و جادوگری به این حوزه، پنهان کاری در ماجرای مذاکره با فیفا برای اساسنامه، انتخاب نفراتی چون مهرعلی و بهاروند به عنوان نواب رئیس که حضور آنها غیر قانونی است، بزرگ جلوه دادن صعود تیم ملی به جام جهانی که در این یک دهه عادت تیم ملی بود و .... مشکلات غیر قابل انکاری است که پیش از اینکه مردم به آن پی ببرند، اعضای هیات رئیسه به آن رسیده اند.
 
امیر رضا واعظ آشتیانی در واکنش به اقدامات رئیس فدراسیون که صدای اعضای هیات رئیسه را در آورد، گفت: عزیزی خادم در فدراسیون تصمیم‌هایی گرفت که از لحاظ مدیریتی وجاهتی نداشت. در همان زمان آغازین مدیریت وی اعلام کردم اگر با همین رویه کارش را ادامه دهد، طول دوران مدیریتی‌اش به یکسال هم نخواهد رسید.
 
منصور قنبرزاده که تا همین چند وقت پیش از سوی عزیزی خادم به عنوان دبیرکل فدراسیون انتخاب شده بود هم اقدام رئیس فدراسیون را در مورد محرومیت سراجی توسط کمیته اخلاق محکوم کرد. وی مدعی شد: این حق در اساسنامه تعریف شده و اگر ابهاماتی وجود دارد، باید سوال شود. اگر کسی از اعضای هیات رئیسه سوالی می پرسد نباید موضوع را به عنوان تهدید ببینیم بلکه باید اینگونه به قضیه نگاه کنیم که یک آزادی عمل در فدراسیون‌ها به وجود آمده است.
 
احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون هم روند کاری یک سال گذشته مدیریت این فدراسیون را ناامیدانه می داند. او می گوید: در یک سال گذشته، تذکرات و نکاتی به شکل مکتوب و شفاهی در جلسه هیات رییسه در قالب صورتجلسه و داستان‌هایی از این دست گفته شده اما هیچ شاهد و نشانه‌ای مبنی بر اصلاح فرآیند دیده نشده است و همچنان دوستان در همان فضا حرکت می‌کنند.
 
ضیا عربشاهی نیز که سالها در زمین فوتبال خاک خورده و حالا یک کارشناس محسوب می شود به رئیس فدراسیون انتقاد دارد. او می گوید: عزیزی خادم برای رئیس فدراسیون فوتبال شدن، خیلی کوچک اما لابی کردن را بلد بود. هرچند فوتبال ما در این یک سال ضربه های زیادی خورد اما شجاعت اعضای رئیسه برای برکناری عزیزی‌خادم را تحسین کرده و به شرف آنها که جهادی کار کردند، درود می‌فرستم.
 
با این اظهارات به یک واقعیت می رسیم.هیچکس تمایلی به ماندن عزیزی خادم در فدراسیون ندارد.رئیس فدراسیونی که عمر حضورش در فدراسیون فوتبال کمتر از یک سال می شود اما به اندازه 10 سال این فدراسیون را وارد چالش و حاشیه کرد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری پرسون ، تاریخ انتشار:  25 بهمن1400، کدخبر: ،www.purson.ir،384455

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین