پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۳۷۴
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مهرعلی بدون هماهنگی فدراسیون در جلسه رسمی فیفا حضور یافت. مشخص نیست او چگونه و با چه مجوزی در جلسه رسمی فیفا به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال ایران حضور یافته است.
شعار سال: سایت فیفا در خبری اعلام کرد که مدیران ارشد انجمن‌های عضو فیفا از آسیا و اقیانوسیه هفته گذشته در شهر دوبی گرد هم آمدند تا در برنامه اجرایی فیفا شرکت کنند، ایده‌ها را تبادل کنند و بهترین شیوه‌ها را برای مدیریت و مدیریت ورزشی بیاموزند.

این گردهمایی که توسط فیفا با همکاری مرکز بین‌المللی مطالعات ورزشی (CIES) اجرا شد، آموزش‌های چندوجهی و جامعی را به دبیران کل و کارکنان کلیدی کنفدارسیون‌های آسیا و اقیانوسیه ارائه داد.

نکته مهم این نشست، حضور عجیب حمیدرضا مهرعلی، سرپرست نایب رئیسی اول فدراسیون فوتبال در دوره ریاست شهاب عزیزی خادم بود.

این در شرایطی است که صبح روز ۲۸ بهمن و قبل از آغاز جلسه هیات هیات رئیسه فدراسیون برای تصمیم گیری در خصوص عزل موقت عزیزی خادم، طبق استعلام اعضای هیات رئیسه از AFC، مشخص شد حضور مهرعلی و حیدر بهاروند که بدون رای مجمع و با نظر عزیزی خادم به عنوان سرپرست نایب رئیسی در فدراسیون فعالیت داشتند، در جلسات هیات رئیسه غیرقانونی است و اکنون مشخص نیست او چگونه و با چه مجوزی در جلسه رسمی فیفا به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال ایران حضور یافته است.

ظاهراً مهرعلی در زمان حضورش در این فدراسیون یکبار در دوره قبلی این نشست شرکت کرده و با توجه به اینکه نامش در لیست شرکت‌کنندگان این جلسه بوده، اینبار بدون هماهنگی با تیم مدیریتی فعلی فدراسیون در جلسه مذکور شرکت کرده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پرسون، تاریخ انتشار:۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۳۹۷۸۰۸، purson.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین