پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۴۰۰۲
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه اجرای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و نیز عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال جامعه، نیمی از ظرفیت طرح‌های فروش محصولات خود را به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص می‌دهد.

شعار سال:در پی تصویب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» گروه صنعتی ایران‌خودرو در نظر دارد، طرح‌ فروش ویژه مادران را همزمان با سایر روش‌های فروش اجرا کند و بدین ترتیب پس از ابلاغ بخشنامه، امکان ثبت‌نام برای مادرانی که تولد فرزندشان از تاریخ نوزدهم آبان ماه امسال به بعد است، فراهم خواهد شد.
 
در صورتی‌که تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت فروش باشد، از طریق قرعه‌کشی و در غیر این‌صورت بدون قرعه‌کشی ثبت‌نام انجام می‌شود.
 
پس از ثبت‌نام اولیه، اطلاعات مادران برای تایید شرایط به مراجع ذیربط ارسال می‌شود و پس از آن امکان ثبت نام قطعی و واریز وجه فراهم خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی گیل خبر  ، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1400، کدخبر: 477718، www.gilkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین