پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۳۷۴۴۲۸
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
در اخبار ، روایاتی در خصوص حضور سرمایه دار بزرگ روسی (ولادیمیر آلِگوویچ پوتانین، از الیگارش‌های بزرگ روسیه که چهارمین فرد ثروتمند این کشور و چهل و ششمین فرد ثروتمند جهان است) بعنوان سرمایه گذار در دیجی کالا ، مطرح شده بود. دیجی کالا ضمن رد این اظهارات توضیح داده است که سهام‌داران دیجی‌کالا شامل چهار گروه ۱- بنیان‌گذاران (حمید و سعید محمدی) ، ۲- شرکت سرمایه‌گذاری ایرانی سرآوا ،۳- صندوق سرمایه‌گذاری اروپایی IIIC و ۴- ده‌ها نفر از مدیران دیجی‌کالا می‌شوند. برخی از منتقدین احتمال پخش این خبر ساختگی خود دیجی کالا را هم مطرح کرده اند.
شعار سال: از چند روز پیش در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، بحث حضور سرمایه گذار بزرگ روسی (ولادیمیر آلِگوویچ پوتانین، از الیگارش‌های بزرگ روسیه که چهارمین فرد ثروتمند این کشور و چهل و ششمین فرد ثروتمند جهان است) در دیجی کالا مطرح شده بود.
 
 
دیجی کالا، ولادیمیر آلگوویچ روسی و تکذیبیه
 
شرکت دیجی کالا ضمن انتشار یک تکذیبیه به امضا مدیرعامل خود؛ مدعی شد که ولادیمیر پوتانین مستقیم یا غیرمستقیم، سهامی در شرکت دیجی کالا ندارد.
 
 
دیجی کالا، ولادیمیر آلگوویچ روسی و تکذیبیه
 
 
حمید محمدی مدیرعامل دیجی‌کالا حضور ولادیمیر آلگوویچ پوتانین، یکی از افراد ثروتمند روس در بین سهامداران دیجی‌کالا را تکذیب کردو توضیح داد که سهام‌داران دیجی‌کالا در چهار گروه ۱- بنیان‌گذاران (حمید و سعید محمدی)، ۲- شرکت سرمایه‌گذاری ایرانی سرآوا،۳- صندوق سرمایه‌گذاری اروپایی IIIC و ۴- ده‌ها نفر از مدیران دیجی‌کالا قرار دارند.

برخی از منتقدین با توجه به تمایلات ورود دیجی کالا به بورس و بحث تبلیغات، احتمال بیان این شایعات توسط خود دیجی کالا را نیز مطرح کرده اند. بهترین گزینه‌ای که از یک طرف مرتبط با بحث روز درگیری روسیه- اوکراین بوده، از طرفی در صورت حقیقت می‌توانست باعث بالا رفتن موقعیت دیجی کالا شود و در نهایت اینکه، حداکثر استفاده تبلیغاتی در بازار عید بدون کمترین هزینه نیز امکان پذیر می‌گردد. لازم به توضیح است که، تجارب متشابه در خصوص یک برند چسب سازی، یک شرکت هواپیمایی و مواردی همانند نیز در این خصوص قابل تامل است.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین