پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۸۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
یک میدان در یک شهرک صنعتی دارد افتتاح می‌شود و کلی مسئول تشریف برده اند برای افتتاح این شهرک صنعتی غیر دولتی؟ ذهن ما حاشیه دار و سیاه، شما چه فکر می‌کنید؟ نکته بعدی، توهین به چشم در تابلوی میدان است. آرم الله پرچم قرمز منعکس شده که وفق قانون باید قرمز باشد. قانون پرچم و مصادیق توهین به پرچم را مطالعه کنید. منتظر دریافت توضیحات فرماندار هستیم.
شعار سال: خبر می‌رسد که مسئولین ملاردی از فرماندار صفادشت گرفته تا مشاور وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و غیره، دسته جمعی تشریف برده اند تا گویا نام میدان داخل شهرک صنعتی صفادشت را به "کارآفرینی" تغییر بدهند! پروژه برای افتتاح کم آمده یا مقامات وزارتی همراه طلبی کرده اند؟ و شاید حاشیه‌هایی وجود دارد که ما بی خبریم!

این موارد به کنار. آرم الله منعکس شده در پرچم، به رنگ مشکی است. در حالی که وفق قانون پرچم، آرم الله پرچم باید قرمز باشد. مصادیق توهین به پرچم و مجازات‌های مرتبط با آن را لطفا مطالعه کنید.
 
عجائب افتتاح میدان کارآفرینی شهرک صنعتی صفادشت!
 
 

از جناب فرماندار با قید فوریت، درخواست ارایه توضیح داریم.


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
0
0
دمتون گرم، چی ها رو می بینید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
0
جواب دادند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین