پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۷۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
پرچم یک کشور به عنوان هویت آن سرزمین به شمار رفته و سند هويت و نماد عزت وافتخار و باور يك ملت است . اصل 18 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران به رنگ و طرح پرچم اشاره دارد.متاسفانه به کرات مشاهده می شود که در انعکاس پرچم در وبسایت های دستگاه های دولتی، اشتباهات عدیده ای رخ می دهد. اشتباهاتی که علاوه بر بار اخلاقی ، دارای بار حقوقی و جزایی نیز است .گزارش زیر اقدام به بررسی برخی از این اشتباهات نموده است. انتظار می رود، در اولین فرصت ممکن، شاهد رفع این اشتباهات باشیم.
شعار سال : پرچم یک کشور به عنوان هویت آن سرزمین به شمار رفته و سند هويت و نماد عزت وافتخار و باور يك ملت است . اصل 18 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران به رنگ و طرح پرچم اشاره دارد.متاسفانه به کرات مشاهده می شود که در انعکاس پرچم در وبسایت های دستگاه های دولتی، اشتباهات عدیده ای رخ می دهد. اشتباهاتی که علاوه بر بار اخلاقی ، دارای بار حقوقی و جزایی نیز است .گزارش زیر اقدام به بررسی برخی از این اشتباهات نموده است. انتظار می رود، در اولین فرصت ممکن، شاهد رفع این اشتباهات باشیم.
 
* غفلت از آرم الله در وسط پرچم منعکس شده در وبسایت معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی ، نشان دهنده بی توجهی به پرچم توسط مدیران این بخش تخصصی می باشد.متن اصلی خبر را اینجا ببینید.

* در وب سایت زیر مجموعه وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی ،بخش هیات مرکزی گزینش وزارتخانه اقدام به انعکاس ناصحیح پرچم نموده است.متن اصلی خبر را اینجا ببینید.

* بررسی برخی از سایت های سازمان ها و بخش های زیر مجموعه وزارت صنعت ، معدن و تجارت نشان دهنده وجود اشتباهاتی فاحش در این خصوص است . متن اصلی خبر را اینجا ببینید.

* وبسایت سازمان هواشناسی کشور، بعنوان یکی از پربازدیدترین وبسایت های دولتی، متاسفانه بشکل غیرعامدانه به این مهم کم توجهی نموده و شاهد اشتباه در انعکاس پرچم کشور ، می باشیم. متن اصلی این خبر را اینجا ببینید.

*  اشتباه در انعکاس پرچم در وبسایت برخی از استانداری های کشور نیز قابل مشاهده است. لیست این وبسایت ها عبارتند از: وبسایت استانداری کرمانشاه ، وبسایت استانداری آذربایجان شرقی، وبسایت استانداری البرز ، وبسایت استانداری چهارمحال بختیاری.متن اصلی خبر را اینجا ببینید.

*  سایت گمرک جمهوری اسلامی ایران و وبسایت شرکت سهامی چاپخانه دولتی ایران که از بخش های تابعه وزارت اموراقتصاد و دارایی می باشند نیز شامل این بی دقتی شده اند. با توجه به اینکه آرم الله وسط پرچم ایران به رنگ قرمز است اما وبسایت های ذکرشده در کمال بی دقتی این آرم را به رنگ مشکلی منعکس کرده اند .متن اصلی این خبر را اینجا ببینید.
 
*  با بررسی در وبسایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی معاونت های وابسته، به مصادیقی از این اشتباه غیرعامدانه برخورد می کنیم. مواردی که جای دارد، بشکل فوری، دستور بررسی و تصحیح آنها صادر گردد. اصل خبر را اینجا ببینید.

*  سایت وزارت ورزش و جوانان هم آرم الله وسط پرچم ایران که در اصل به رنگ قرمز است را به رنگ سیاه تغییر داده اند. متن اصلی خبر را اینجا ببینید.

* برخی از وب سایت های تخصصی وابسته به وزارت نیرو که در آنها شاهد اشتباهات غیرعامدانه در خصوص طرح پرچم جمهوری اسلامی ایران هستیم،معرفی می گردند. خبر اصلی را اینجا ببینید.
وزارت آموزش و پرورش از دسته وزارتخانه های است که در سایت پنج اداره کل آن، اشتباه در ترسیم پرچم به وضوح قابل ملاحظه می باشد.

منبع خبر : سایت خبری شعار سال

http://shoaresal.ir/fa/news/159293/ترسیم-پرچم-کشور-در-ادارات-کل-آموزش-و-پرورش

* وزارت آموزش و پرورش از دسته وزارتخانه های است که در سایت پنج اداره کل آن، اشتباه در ترسیم پرچم به وضوح قابل ملاحظه می باشد. خبر اصلی را اینجا ببینید.

*بررسی سایت وزارت صنعت ، معدن و تجارت و برخی سایت های زیر مجموعه آن ، نشان دهنده مشکی بودن آرم الله وسط پرچم است. متن اصلی خبر را اینجا مشاهده کنید.


ررسی سایت وزارت صنعت ، معدن و تجارت و برخی سایت های زیر مجموعه آن ، نشان دهنده مشکی بودن آرم الله وسط پرچم است.

منبع خبر : سایت خبری شعار سال

http://shoaresal.ir/fa/news/158771/تغییر-و-تحریف-پرچم-جمهوری-اسلام-در-سایت-وزارت-صمت
 
پرچم کشور و بی توجهی های دستگاه های اجرایی
 
اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال
اخبار مرتبط
برچسب ها: پرچم ، تحریم پرچم ، تحریف پرچم ، سوتی فاحش سایت های دولتی ، توهین به پرچم ، مجازات توهین به پرچم ، اشتباه سایت های دولتی ، سوتی سایت های دولتی ، انعکاس اشتباه پرچم ، پرچم ایران ، آرم پرچم ایران ، سایت معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ، بی توجهی به پرچم ایران ، سایت هیات مرکزی گزینش وزارتخانه ، سایت گمرک ، سایت شرکت سهامی چاپخانه دولتی ایران ، وزارت اموراقتصاد و دارایی ، سایت سازمان هواشناسی کشور ، سایت استانداری کرمانشاه ، سایت استانداری آذربایجان شرقی ، سایت استانداری البرز ، سایت استانداری چهارمحال بختیاری ، وبسایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سایت وزارت ورزش و جونان ، آرم الله وسط پرچم ایران ، رنگ آرم الله پرچم ، سوتی سایت وزارت نیرو ، طرح پرچم جمهوری اسلامی ایران ، وزارت آموزش و پرورش ، سوتی سایت وزارت آموزش و پرورش ، سایت وزارت صنعت ، گاف سایت های دولتی ایران ، بی توجهی به پرچم ایران ، انعکاس پرچم ایران ، اهمیت پرچم ایران ، گاف های سایت های دولتی ، اشتباهات سایت های دولتی ، تحریف پرچم ایران ، بی توجهی مدیران ، بی توجهی مسئولین ، اشتباه در ترسیم پرچم
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
داشتم خبرتون رو بررسی می کردم، هنوز اشکالات پرچم های منعکس شده در سایت ها ، اصلاح نشده اند. آیا بهتر نیست که به این مجموعه ها اطلاع بدید و از اونها بخواهید که سریع تر رفع اشکال کنند
مدیر پایگاه طی چندین تماس، اطلاع رسانی به بخش های مختلف این مجموعه ها انجام شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین