پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۶۹۰
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
استاندار گیلان از مرکز مدیریت راه‌های استان، بازدید و ضمن بررسی روند فعالیت این مرکز، در جریان آخرین وضعیت تردد در محور‌های مواصلاتی و ورودی استان قرار گرفت.
شعار سال: اسدالله عباسی (چهارشنبه) از مرکز مدیریت راه‌های استان، بازدید و ضمن بررسی روند فعالیت این مرکز، در جریان آخرین وضعیت تردد در محور‌های مواصلاتی و ورودی استان قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید اظهار داشت: قبل از شروع سال جدید، کارگروه ترافیک استان در رودبار برگزار و با پیش بینی شمار بالای سفر‌های نوروزی، تقسیم کار صورت گرفت.

عباسی فعالیت شبانه روزی دستگاه‌ها و نهاد‌های خدمات رسان و امدادی را یادآور شد و گفت: گزارش‌ها حاکی از کنترل و روانی ترافیک است ضمن آنکه برای این منظور، لاین‌هایی در طول مسیر ورودی از سمت رودبار، گشایش یافت.

استاندار گیلان ادامه داد: تا امروز بیش از ۵۵۰ هزار خودرو وارد استان شده و البته با رعایت موارد ایمنی، شاهد کاهش تلفات و تصادفات بوده ایم.

وی هدف از بازدید خود از مرکز مدیریت راه‌های گیلان را رصد و پایش محور‌های مواصلاتی استان ذکر کرد.

عباسی یادآور شد: در مورد خدمات‌رسانی ازجمله در توزیع کالا‌های اساسی، آرد و عرضه نان نگرانی وجود ندارد و به همه فرمانداران، نظارت و سرکشی از نانوایی‌ها را تاکید کرده‌ام.

وی اضافه کرد: در خصوص ساحل هم مدیریت لازم در حال انجام است و اگر بعضی راه‌های فرعی بسته شده، بدلیل محدودسازی نقاط حادثه‌خیز و حفظ امنیت جان هم وطنان با توجه به شرایط جوی است.

استاندار همچنین به مناسبت سوم فروردین روز جهانی هواشناسی، از اداره کل هواشناسی گیلان بازدید کرد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌ها و اقدامات این مجموعه و نقش مهم پیش بینی در کاهش مخاطرات و مدیریت بهینه و صحیح امور گفت: اقدام سریع و بهنگام ناشی از آگاهی، در جلوگیری از وقوع خسارت موثر است.

عباسی گیلان را استانی کشاورزی عنوان و پیش بینی‌های صحیح از شرایط جوی را در این خصوص واجد اهمیت ذکر کرد.

وی بهره مندی از تجهیزات مناسب را از الزامات در مجموعه هواشناسی دانست و تاکید کرد که این مهم در اداره‌کل استان گیلان مورد توجه باشد.

استاندار حادثه‌خیز بودن گیلان را مورد اشاره قرار داد و افزود: همراهی دستگاه‌ها در شرایط وقوع حوادث طبیعی، موضوعی مهم در مدیریت حادثه است که این همراهی در گیلان وجود دارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از دیار میرزا، تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۸۷۳۷۱، diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین