پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۳۷۵۸۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
رسانه پشت پرده ادعا نموده است که موضوع مطالبات ۲ میلیون و ۸۶۴ هزار دلاری پتروشیمی فن آوران از شرکت جووو (jovo) چین از مهمترین پرونده‌هایی است که به دلیل سهل انگاری مدیران این شرکت ۷۰۰ میلیارد تومان به بیت المال ضرر زده شده و این مطالبات وصول نشده اند. با وجود گذشت زمان و مرور زمان ۳ ساله در چین، امکان اقامه دعوی در چین علیه شرکت مذکور دیگر وجود نخواهد داشت و قرارداد بین گلاب و جوو امکان طرح دعوی را در انگلیس نیز سلب کرده است و داوری انسیترال را تعیین نموده است. با قید فوریت درخواست ارایه توضیحات از سازمان بازرسی کل کشور و شرکت پتروشیمی فن آوران را برای تنویر افکار عمومی و ممانعت از طرح شایعات تخریبی داریم.
شعار سال: پشت پرده مدعی است که بر اساس اسناد رسیده به این رسانه، موضوع مطالبات ۲ میلیون و ۸۶۴ هزار دلاری پتروشیمی فن آوران از شرکت جووو (jovo) چین از مهمترین پرونده‌هایی است که به دلیل سهل انگاری مدیران این شرکت ۷۰۰ میلیارد تومان به بیت المال ضرر زده شده و این مطالبات وصول نشده اند.

گویا موضوع پرونده فروش ۸۵۰۰ تن متانول گرید AA به ارزش ۲ میلیون و ۸۶۴ هزار دلار آمریکا به شرکت چینی Jovo chemical co در تاریخ ۲/۳/۲۰۱۴ با کارگزاری Gelub از توابع شرکت ماکرو اینترنشنال می‌باشد که علیرغم تحویل محصول به شرکت مذکور مبلغ آن تاکنون دریافت نشده است.

از طرف دیگر ادعا شده است که با وجود گذشت زمان و مرور زمان سه ساله در چین، امکان اقامه دعوی در چین علیه شرکت مذکور دیگر وجود نخواهد داشت و قرارداد بین گلاب و جوو امکان طرح دعوی را در انگلیس نیز سلب نموده و داوری انسیترال را تعیین نموده است.

پشت پرده سپس با نوعی گرایش سلیقه‌ای از دو نفر خاص در این پرونده نام می‌برد. ادعا می‌کند، کاپیتان رحیمی یکی از افراد درگیر در این پرونده است که در زمانی که محمد جواد بدری (مدیرعامل کنونی پتروشیمی فن آوران) در بخش فروش حضور داشت در کنار بدری به رتق و فتق امور می‌پرداخت و آغاز پرونده جوو در آن زمان زده شده است. مجددا ادعا می‌کند که پس از حضور بدری در کسوت مدیرعاملی و علیرغم هشدار نهاد‌های نظارتی! وی باز هم کاپیتان رحیمی را به شرکت فراخواند و همکاری مجددی با این شخص انجام شد.

شعار سال ورای ورود تائیدی یا تکذیبی به جزئیات منتظر دریافت توضیحات در خصوص وضعیت این پرونده و حقوق بیت المال است. با قید فوریت درخواست اخذ توضیحات داریم.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی پشت پرده
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین