پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۵۵۸
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
از ۱۸۷ شرکت تحت مدیریت مستقیم صندوق بازنشستگی، ۱۵۳ شرکت زیان ده هستند (حدود ۸۲ درصد)؛ این در حالی است که به تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان این شرکت‌ها (بغیر از اعضای هیات مدیره) حقوق‌های بالای ۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود. ضعف قانونگذار در تعریف حقوق نجومی صرفا برای هیات مدیره‌ها و کم توجهی به حقوق نجومی کارشناسان و مدیران مجموعه شرکت‌ها، این وضعیت سخیف و غیر منطقی را رقم زده است.
شعار سال: کار بجایی رسیده که مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بشکلی علنی می‌گوید که دوست دارم درمورد نجومی بگیران شفاف سازی کنم، اما می‌ترسم! خیلی از نجومی بگیر‌ها دارای حامیان پشت پرده هستند.

آیا با این وضعیت باید انتظار بهبود داشته باشیم؟ آیا با این وضعیت باید باور کنیم که افراد زیر مجموعه فساد نمی‌کنند و تخت جمشید را برای تکه فرشی به آتش نمی‌کشند؟ این چه وضع مسخره‌ای است که مالیات را ما بدهیم و یک مشت کارشناس و مدیر ریز درشت بدلیل خلا قانونی، حداکثر استفاده را بکنند.
نمایندگان مجلسی که در این خصوص اطلاع و حساسیت و اراده برخورد دارند (نظیر حاتمی، مالک شریعتی و ...)، چرا اقدام به ارایه طرح نمی‌کنند؟ آقای رئیس جمهور، شما چرا حساسیت بخرج نمی‌دهید؟ هزینه کسری بودجه با فشار اقتصادی بر شهروندان باید جبران و تامین شود و برخی از آقایان و خانم‌ها که به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی، تعدادشان کم هم نیست، مفت مفت بهره بردار این خان بزرگ باشند؟

جمع کنید این بساط فساد را
تعداد بازدید : 9

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین