پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۸۶۶
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
چه عملکرد شاخصی از آقای صالحی امیری دیده ایم که قصد و تمایل به تمدید ماموریتش در کمیته المپیک وجود دارد؟ محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک چقدر برای ایشان سنگ تمام گذاشته اند، ماشاالله. آقا محمود ۵۰ -۵۰ قبوله اخوی!

شعار سال: پایان ماموریت سیدرضا صالحی امیری در کمیته ملی المپیک موقتا منتفی است و او همچنان می‌تواند تا پایان شهریور سال جاری ادامه فعالیت دهد.

اخیرا نامه‌ای از سوی ابوالقاسم کریمی معاون اداری و مالی نهاد ریاست جمهوری منتشر شد مبنی بر اینکه سیدرضا صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک از اول اردیبهشت ۱۴۰۱ حائز شرایط بازنشستگی است و ماموریت او در کمیته ملی المپیک پایان می‌یابد.

اکنون دوباره نامه جدیدی از سوی نهاد ریاست جمهوری به کمیته ملی المپیک ارسال شده و ماموریت صالحی امیری تمدید شده است.

محمود عبدالهی، مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک در این مورد گفت: ماموریت آقای صالحی امیری تا پایان شهریور ۱۴۰۱ از سوی نهاد ریاست جمهوری تمدید شده است. از طرفی او دانشیار دانشگاه است و تا ۶۵ سالگی امکان فعالیت دارد و در حال حاضر نیز ۶۱ ساله است. از طرفی در اساسنامه کمیته ملی المپیک هم به صراحت اعلام شده ریاست کمیته شغل نیست بنابراین مشکلی وجود ندارد.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۲۸ فروردین ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۰۱۰۱۲۸۱۶۶۱۲، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین