پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۷۱۳
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی در واکنش به شائبه همسان پنداری افزایش قیمت آرد صنعتی و آرد نانوایی سنتی و اثرات آن روی افزایش قیمت نان سنتی، بیان داشته است که این عدم تفکیک، نوعی سو برداشت بوده و دولت در صورت هدفمندی آرد نان سنتی، یارانه آن را مستقیم به مردم خواهد داد و نان سنتی برای مصرف کننده نهایی گران نخواهد شد. باید خدمت این عزیز بزرگوار عرض شود که بیانات شما برای چند روز پیش مفید بود. مسئله اصلی امروز افزایش غیر منطقی قیمت نان سنتی به دلیل همان شایعات و عدم واگشت به قیمت قبلی و اثرگذاری فاجعه آمیز افزایش قیمت آرد صنعتی روی زندگی مردم است (از ساندویچ و فست فود گرفته تا شیرینی و بیسکویت). به همین دلیل بنظر می‌رسد که روابط عمومی محترم در باغ نباشد (لازم به توضیح است که جنبه احتیاط و انصاف را رعایت می‌کنیم و متذکر می‌شویم که اگر این حرف از روابط عمومی محترم باشد و مربوط به سایر بخش‌ها یا زیربخش‌های وزارت جهادکشاورزی نباشد. یادمان نرود که عدالت و انصاف شرط اصلی پایداری در نقد و زمینه سازی برای تغییر است).
شعار سال: «علیرضا رضازاده» رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی در واکنش به مطالبی که با عنوان «قیمت جدید نان بعد از آزاد شدن آرد» در برخی سایت‌ها و فضای مجازی منتشر شده گفت: متاسفانه این مطلب مربوط به آرد صنعتی بوده و جدولی هم که در متن این مطلب منتشر شده، مربوط به نان‌های صنعتی و باگت و فانتزی است.

وی افزود:، اما متاسفانه در عنوان و متن مطلب منتشرشده به این واقعیت اشاره نشده و به گونه‌ای خبر منتشرشده که گویی قیمت نان سنتی از قبیل نان لواش، سنگک، بربری و ... افزایش یافته است که بدین وسیله تکذیب می‌شود.

به گفته وی، دولت در صورت هدفمندی آرد نان سنتی، یارانه آن را مستقیم به مردم خواهد داد و نان سنتی برای مصرف کننده نهایی گران نخواهد شد.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، کدخبر:۸۴۷۴۱۰۰۶، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین