پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۶۴۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
روابط عمومی یک دستگاه را می توان سنگر تعامل مستقیم آن دستگاه با افکار عمومی و نمایندگان افکار عمومی یا رسانه ها دانست. متاسفانه در سنوات گذشته( ده سال اخیر)، شاهد انفعال شدید در روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی و حتی رواج نوعی رفیق سالاری و ساکت سازی رسانه ها با قراردادهای گوناگون بودیم. موضوعی که در شرایط حاضر بدلیل حاکمیت الگوی حکمرانی و ورود قانونی رسانه ها به چرخه نیابتی و مستقیم بهره گیری از ظرفیت های نظارتی- بازرسی- امنیتی-قضایی از مد افتاده و محکوم به کنار نهادن است. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، ضمن تبریک به دکتر سیدسجاد حسینی به جهت انتصاب در پست مدیریت روابط عمومی، انتظار دارد که شاهد تعامل سازنده و قوی و مشارکتی بین رسانه ها و آن مجموعه باشد.

شعار سال: در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، «سیدسجاد حسینی» به سمت سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد. در این حکم آمده است؛ انتظار است با بهره‌گیری از توان نیروهای متخصص و متعهد آن مرکز در جهت پیشبرد برنامه‌ها، گام‌های موثری بردارید. همچنین امید است با اتکال به خداوند متعال در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم برای تحقق اهداف دولت در انجام وظایف و امور محوله موفق و مؤید باشید.

0

غلامرضا نوری وزیر جهادکشاورزی در مراسم تودیع و معارفه، از زحمات فاطمه زارعان قدردانی کرد. لازم به توضیح است که. مهندس “محمد علی نیکبخت”، وزیر قبلی جهادکشاورزی در نخستین تفویض مسئولیت به مدیران در وزارت جهاد کشاورزی، با صدور حکمی دکتر ” فاطمه زارعان بنی اسدی” معاون امور رسانه وزارت جهاد کشاورزی طی دو سال نخست دولت سیزدهم و رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور (طی یک دهه مسئولیت در این سازمان حاکمیتی) را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی جهاد کشاورزی منصوب کرده بود.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، ضمن عرض تبریک خدمت  دکتر سیدسجاد حسینی انتظار دارد که به جهت افزایش وفاق بین ساخت های دولتی ،رسانه ها،ذی نفعان و ذی مدخلان اصلی بخش کشاورزی و سایر فعالان، سیاست پاسخگویی به موقع و موثر و ارتقا همکاری های متقابل را در پیش گیرد. در غیر این صورت ،متاسفانه شاهد تداوم تقابل ها  و ادامه دادن رویه های نامناسب همانند الگوی فعالیتی مدیران روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی در ده سال اخیر خواهیم بود.

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:
برخی از سوابق و وضعیت رزومه ای سید سجاد حسینی بشرح زیر می باشد:
عضویت در شورای سیاست گذاری خبرگزاری شبستان، مشاور ارتباطات و رسانه‌ای فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران، سازمان شهرک‌های صنعتی استان تهران، شرکت فولاد الماس آرتاویل، شرکت صبا آرمه، شرکت سیمان زنجان، صندوق کارآفرینی امید، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی و عضویت در شورای سردبیری و هیات تحریریه چندین نشریه و مجله محلی و ملی.. 

همچنین صاحب امتیازی و مدیرمسئولی پایگاه خبری ilban.ir، مسئول کمیته روابط عمومی دهمین کنفرانس ملی آمار، کنفرانس بین المللی ورزشی اوراسیا، دبیر اجرایی کنفرانس ملی اخلاق سیاسی و سیاست اخلاقی و معاونت روابط عمومی دانشگاه تبریز از دیگر سوابق وی می‌باشد.

سید سجاد حسینی، دانش آموخته مقطع دکتری روابط بین الملل؛ بوده و مدرک DBA مدیریت استراتژیک را از مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه پیام نور اخذ کرده است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال.

اخبار مرتبط
برگزیده ها
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
0
0
مدیران روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی بطور تاریخی آدم های فعالی نبودند. بیشتر باندباز بودند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
0
0
مدیران روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی بطور تاریخی آدم های فعالی نبودند. بیشتر باندباز بودند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین