پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۷۸۳۵۸
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
تجهییز نانوایی‌ها به کارت خوان باعث می‌شود که به تعداد نان فروخته شده، یارانه به حساب نانوا واریز شود. هیچ محدودیتی هم در تعداد نان‌های خریداری شده وجود ندارد. باید دید که خرید‌های غیرمتعارف (نان بالای ۱۰-۱۵ عدد)، خرید نان برای رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها و مواردی از این جنس، چگونه در این سیستم ردیابی خواهند شد. همچنین فروش آرد (روزانه ۲-۳ گونی) به شکل قاچاق با چندین و چند کارت بانکی مختلف، چطور می‌شود در این سیستم مورد ردیابی قرار بگیرد؟
شعار سال: با نصب بیش از ۴۷۰ دستگاه کارت خوان هوشمند، در نانوایی‌های استان زنجان، طرح هوشمند سازی یارانه نان سنتی در زنجان عملیاتی شد.

براساس این طرح، نانوایی‌های زنجان به کارت‌خوان هوشمند مجهز شده‌اند. دولت به نانوایی‌ها آرد را به قیمت آزاد می‌دهد، اما در ازای فروشِ نان به نانوایی یارانه می‌دهد.

همچنین قیمت نان برای مردم تغییر نمی‌کند. در هنگام پرداختِ پول نان توسط خریدار، مابقی پول همان لحظه از حساب دولت به حساب نانوا واریز می‌شود. محدودیتی هم در تعداد خرید نان وجود ندارد.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار:۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۷۶۷۷۴، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین