پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
در حالی که بخشی از تقصیر افزایش ریزگرد‌ها ناشی از خشکی تالاب‌ها (خصوصا هورالعظیم) را وابسته به عملکرد وزارت نفت می‌دانند، دکتر سلاجقه؛ رئیس سازمان محیط زیست از عملکرد خوب وزارت نفت در بحث حفاظت از محیط زیست کشور می‌گوید! سوال اینجا است که سلاجقه تعارف می‌کند یا تیکه می‌اندازد؟
شعار سال: علی سلاجقه با بیان اینکه رویکرد وزارت نفت در بحث مسائل زیست محیطی، رویکرد همکاری و تعامل با سازمان حفاظت محیط زیست است، اظهار کرد: همان‌گونه که رئیس‌جمهوری و شخص وزیر نفت عنوان کرده‌اند، هیچ پروژه عمرانی بدون مجوز زیست محیطی در کشور کلنگ‌زنی نخواهد شد.

وی افزود: خوشبخاته وزارت نفت رویکرد خوبی در بحث محیط زیست داشته است. یکی از دستورکار‌های جدی این وزارتخانه بحث خاموش کردن گاز‌های همراه نفت بوده که موفقیت‌های خوبی نیز در این رابطه به‌دست آمده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: در بحث جلوگیری از مازوت‌سوزی و اعتباری که برای بخش پالایشگاه آبادان در این رابطه دیده شده نیز فعالیت‌های خوبی انجام شده است.

سلاجقه اظهار کرد: انتظار داریم وزارت نفت در بحث مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه محیط زیست بیشتر فعال باشد.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی شانا، تاریخ انتشار:۱۱ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۵۷۶۹۴، www.shana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین