پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۳۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
پیرو سرقت از شعبه ممتاز بانک ملی خیابان انقلاب و برخلاف برخی از حاشیه‌های مطرح در فضای مجازی در خصوص صندوق‌های امانات و نامشخص بودن میزان و نوع خسارات وارده بر شهروندان، بانک ملی بنا بر اطلاعات دریافتی در اقدامی سه جانبه و با تاکید بر پیگیری حقوقی- انتظامی-فنی، سعی در حل مشکل و کاهش پیامد‌های این حادثه مجرمانه را دارد. ابعاد فنی در حال دنباله گیری همزمان متمرکز بر برآورد و جبران قانونی خسارت مشتریان، استفاده از پتانسیل‌های غیر مستقیم بیمه اموال و امانات، تقویت مضاعف سیستم‌های امنیتی بانک در سطح کشور و تلاش در راستای کاهش احتمال وقوع و تکرار این نوع حوادث، اطلاع رسانی مستمر به شهروندان برای کاهش شایعات و هدایت جریان اطلاع رسانی در مسیر واقعی و مواردی همانند هستند. مدیریت حادثه با دو رویکرد تداوم خدمات رسانی جاری و ارتقا نظامات خدمتی با رویکرد تبدیل یک تهدید به فرصت، در حال دنباله گیری است.

شعار سال:
 طی تعطیلات نیمه خرداد، سارقان با ورود به شعبه بانک ملی رو به روی دانشگاه تهران، حدود سیصد صندوق امانات از هزار صندوق امانت موجود و بخشی از تجهیزات اتاق سرور و مرکز مانیتورینگ این شعبه را به سرقت برده اند. بانک ملی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده، حادثه شعبه دانشگاه این بانک که به بروز برخی خسارات به صندوق امانات منجر شد، از سوی پلیس و مراجع ذیربط در حال پیگیری است.

بر اساس اعلام این بانک، علل بروز این حادثه پس از بررسی‌های نهایی به زودی اعلام خواهد شد و بانک ملی ایران در چارچوب مقررات قانونی در حال پیگیر خسارات وارده بوده و فعالیت شعبه دانشگاه نیز طبق روال سابق ادامه دارد.
جزئیات سرقت از بانک ملی

مهر نیز نوشت، تعدادی از سارقان در تعطیلات اخیر از ساختمان مجاور وارد شعبه ممتاز بانک ملی واقع در خیابان انقلاب رو به روی دانشگاه تهران شدند و بالغ بر۲۵۰ عدد از صندوق امانات را باز و اموال داخل این صندوق‌ها را به سرقت بردند.

 سیستم هشدار بانک که باید هم به موبایل رئیس بانک و هم به سامانه پلیس متصل باشد، فقط به موبایل رئیس بانک متصل بوده و این سرقت به موبایل رئیس بانک پیامک شد، اما به دلیل اینکه در سنوات گذشته این سامانه در مواردی هشدار اشتباهی ارایه کرده بود، رئیس بانک به این پیامک اعتنایی نکرد و فکر کرد مانند دفعات قبلی پیامک اشتباه است.

حجم و عدد و رقم سرقت هنوز مشخص نیست چراکه بانک از محتویات داخل صندوق امانات مطلع نبوده ؛ همچنین پرونده این سرقت در اداره ۱۷ پلیس آگاهی در دست بررسی و پیگیری است . 

 

تعداد بازدید : 11
 
برخی از تحلیل گران هم معتقدند پرونده سرقت بانک ملی به هر میزان هم که باشد، نباید برای مشتریان این بانک ایجاد نگرانی کند. چرا که بزرگ ترین بانک دولتی کشور، هیچگاه حقوق مشتریان خود را نادیده نخواهد گرفت. 

تعداد بازدید : 4
 
تبلیغ صندوق امانات بانک ملی و تعهدپذیری حتمی بانک نسبت به مشتریان
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی عصر ایران، تاریخ انتشار:۱۶ خرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۸۴۳۲۴۷، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
0
از اطمینان دادن شما به مشتریان متشکریم. ان شاالله که همین طور باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین