پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۷۰۷
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
خانم طالبی دارستانی که ید طولانی در مداحی برای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد، بعد از استعفای ایشان توئیتی را منتشر که که در متن آن آمده است" سلام بر اسماعیل ... ". عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی نژاد هم در پاسخ نوشته است که اگر منظورتان ذبح شدن اسماعیل به‌دست ابراهیم است که البته اسماعیل ذبح نشد، بلکه یک گوسفند ذبح شد. خودتان هم متوجه توهینی که به رئیستان کردید نیستید!

شعار سال: تا کی باید در نظام اداری کشور شاهد مداحی و دستمال کشی باشیم خدا می‌داند. شاید تا زمانی که شایسته سالاری حاکم نشده باشد، این رویه نامیمون، زشت و سخیف ادامه داشته باشد. خانم مهری طالبی دارستانی مدیرکل بازرسی بعد از رفتن عبدالملکی نوشته است، سلام بر اسماعیل.


در مقابل هم عبدالرضا داوری مشاور رسانه‌ای سابق محمود احمدی‌نژاد پاسخ داده است که اگر منظورتان ذبح شدن اسماعیل به‌دست ابراهیم است که البته اسماعیل ذبح نشد، بلکه یک گوسفند ذبح شد. خودتان هم متوجه توهینی که به رئیس تان کردید نیستید!

سلام بر اسماعیل: گوسفند قربانی شد نه اسماعیل؟!

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خبرآنلاین
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین