پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۱۴۱
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
چوپان در مقابل رئیس جمهور بیان می‌دارد که نگهداری دام سبک بشدت مشکل دار شده است. می‌گوید خانواده به او پرخاش می‌کنند که چرا لقمه آن‌ها را به گوسفندان می‌دهد. میگوید که بدلیل شغل آبا اجدادی خودشان است که ادامه راه می‌دهند و.. سوال اینجاست که آیا ساداتی نژادی که در محل حضور داشت، خجالت هم کشید؟ آیا تدارک موقعیت مستقیم صحبت دامداران با رئیس جمهور در کنار وزیر جهادکشاورزی، برای خفت دادن به ساداتی نژاد بود؟

شعار سال: شهرداری تهران در بسیاری از مناطق شهری، بیلبوردی از سخنان شهید چمران را نصب کرده است. بیلبوردی که محتوایش اشاره به بی تقوایی مدیرانی می‌کند که عهده دار تصدی و پذیرش مسئولیت می‌شوند در حالیکه توانمندی و صلاحیت این کار را ندارند.

آیا ساداتی نژاد از صحبت چوپان خجالت کشید؟
دو وزیر اخیر جهادکشاورزی یعنی دکتر خاوازی و دکتر ساداتی نژاد از روی اهمال، قصور و تقصیر، کاری با بخش کشاورزی کردند که کمتر ضربه زننده‌ای می‌توانست چنین ضرباتی را به پیکره این بخش بزند. تقاضا و پیشنهاد رسانه‌ای دادگاهی شدن این دو مدیر را به اتهام اهمال، قصور و تقصیر منجر به صدمه دیدگی بخش کشاورزی و توسعه روستایی را داده ایم، اما گویا شنیده نشده است.

آیا ساداتی نژاد از صحبت چوپان خجالت کشید؟
باید از آقای ساداتی نژاد پرسید که در زمان درد دل دامدار با رئیس جمهور، واقعا خجالت نکشیدی؟

تعداد بازدید : 28


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین