پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۸۴۵
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
بخش قابل توجهی از متخصصان بخش کشاورزی اذعان به ناکارآمدی عملکردی ساداتی نژاد در بخش کشاورزی دارند. ادله اثباتی این ادعا را به راحتی می‌توان با پیگیری نامه‌های اعتراضی ارسال شده به مراجع مختلف، صحبت‌های کارشناسی در انواع نشست‌های مجازی و غیر مجازی، شنیدن درد و دل کشاورزان دارای کمبود نهاده، دامداران اسیر نهاده و قیمت تولیدات و مواردی همانند، شفاف سازی نمود. حال با این وضعیت شاهد انتشار سیاهه‌ای بنام اقدامات مهم دولت سیزدهم در حوزه کشاورزی هستیم؟ باید از آقای رئیسی پرسید که این لیست ناکارآمدی و غلو را بعنوان اقدامات مهم دولت خودشان در بخش کشاورزی قبول دارند؟ آیا این سیاهه و سندی بر اثبات کم توانی آقای دکتر ساداتی نژاد و تیم مدیریتی همراه نیست؟ قضاوت با کلیه آگاهان و بهره برداران بخش کشاورزی.
شعار سال: از مدیران دولتی بخش کشاورزی و جناب ساداتی نژاد بپرسید که خرید تضمینی و دادن کود و سم که قبلا هم وجود داشت، کشاورزی قراردادی شما چه تفاوتی با طرح‌های ناکارآمد گذشته کرده و چه چیز را به بخش کشاورزی اضافه کرده است؟ در خصوص توسعه کشت دیم و برنامه ستاد اجرایی فرمان امام سوال کنید؟ در خصوص عبارت خنده دار کشت قراردادی برنج به میزان ۴۷ هزار هکتار بپرسید؟ بپرسید که نظر مرغداران در خصوص مرغ آرین چیست؟ از رشد ۲۰ درصدی توسعه صنایع تکمیلی و تبدیلی بپرسید و..

آقای ساداتی نژاد، ممکن است حضرتعالی اشرافیت چندانی به بخش کشاورزی نداشته باشید، اما کارشناسان و فعالان بخش هم می‌دانند در بخش چه خبر است و هم سطح توانمندی شما را می‌شناسند. این لیست چیست که می‌خواهید به دولت بچسبانید؟ این سیاهه بیشتر به سند اهمال و کم کاری حضرتعالی می‌ماند تا اقدامات مهم دولت سیزدهم در حوزه کشاورزی؟

نقدی بر اقدامات وزارت جهادکشاورزی و جا زدن غلو‌ها به اسم کارنامه دولت سیزدهم در بخش کشاورزی؟!
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین