پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۸۰۱۴۳
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
هرکجا رانت بود، برخی از اتحادیه‌های صنفی اقدام به ایجاد انحصار برای خود و نزدیکان می‌کردند. از مجوز نانوایی گرفته (خبر پارس آباد) تا بنگاه معاملاتی. از نمایشگاه خودرو گرفته تا.. واقعا در جمهوری اسلامی چرا تا این حد فشل کار کردیم و اجازه دادیم در سطوح محلی، مشتی انسان به ظاهر متشرع، با اقتصاد مردم این طور بازی کنند؟ ناگفته نماند که این نقد به معنای تعمیم به تمام امور نبوده و نگاه آسیب را دنباله گیری می‌کند. به حمد خدا با راه افتادن مرکز ملی بهبود فضای کسب‌و‌کار وزارت اقتصاد، فضای چنین سو استفاده‌هایی در حال برچیده شدن است و مشارکت اقتصادی مردم در سطوح محلی در حال تحقق. صحبت‌ها و ارایه گزارش دکتر سیاح رئیس مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد، قابلیت تحلیل و شنیدن دارد.
شعار سال: سیاح، رئیس مرکز ملی بهبود فضای کسب‌و‌کار وزارت اقتصاد: اصناف تنظیم‌گری‌های عجیب غریبی دارند و حتی خودشان تعیین می‌کنند چه کسی رقیبشان بشود یا وارد بازار شود آن‌ها صاحبان امضا‌های طلایی کثیف هستند.
تعداد بازدید : 7
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اسکان نیوز
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین