پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۶۵۷
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
یک باستان شناس گفت: فعالیت‌های وزارت میراث فرهنگی به دلیل گستردگی قلمرو زمانی، مکانی و موضوعی حوزه تمدنی ایران، تلاش‌های بسیاری را در عرصه ملی و بین المللی طلب می‌کند.
شعار سال: حسن کریمیان، باستان شناس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی یک خبرگزاری در خصوص نشست هم‌اندیشی با استادان و پیشکسوتان حوزه میراث‌فرهنگی گفت: این نشست تدبیری از سوی وزیر میراث فرهنگی و قائم مقام ایشان آقای دارابی بود.

وی با اشاره به رفتار فراجناحی ضرغامی اظهار کرد: وزیر میراث فرهنگی بدون ملاحظه گرایش‌های سیاسی، از تمام پیشکسوتان و مدیران طراز اول میراث فرهنگی، از بدو تاسیس این سازمان تاکنون، دعوت کرد و نظرات آن‌ها را شنید.

وی افزود: این نشست ها، از یک سو وزیر و دیگر مسئولان وزارت میراث فرهنگی را بدون واسطه با نظرات و دغدغه‌های بنیادین متخصصان و مسئولان گذشته میراث فرهنگی و گردشگری آشنا ساخت و از سویی دیگر، نگرانی‌های متخصصان و دلسوزان کارشناسان میراث فرهنگی را کاهش داد، در واقع وزیر میراث فرهنگی و قائم مقام ایشان به دنبال این هستند تا از تجربیات متخصصان و مدیران پیشین میراث فرهنگی در جهت افزایش کیفیت پژوهش، حفظ و احیاء و معرفی مواریث فرهنگی کشور و توسعه صنعت گردشگری ایران بهره گیرند.

این استاد تمام گروه باستانشناسی دانشگاه تهران تاکید کرد: بی پرده می‌گویم که مسئولان فعلی وزارت میراث فرهنگی را مردانی هوشمند یافتم که پس از جمع بندی نظرات صاحب نظران و پیشکسوتان این عرصه، در زمانی کوتاه با جوانب و لایه‌های امور در این وزارتخانه آشنا شده و برای ارتقای کیفی کار‌ها گام‌های موثری برداشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درعین حال، باید توجه داشت که فعالیت‌های وزارت میراث فرهنگی به دلیل گستردگی قلمرو زمانی، مکانی و موضوعی حوزه‌ی تمدنی ایران بزرگ، تلاش‌های بسیاری را در عرصه ملی و بین المللی طلب می‌کند که در این مسیر برای مسئولان وزارتخانه مذکور توفیق و سربلندی آرزو دارم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۱۳ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۴۶۸۷۵، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین