پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۱۰۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
محمدجواد ایروانی معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری در همایش سراسری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: مطالعات مکنزی نشان می‌دهد که فرصت رشد یکصد تریلیون دلاری پیش روی اقتصاد کشور است و نقطه قوت اصلی اقتصاد ایران تنوع اقتصادی است.
شعار سال: محمدجواد ایروانی معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری در همایش سراسری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با اشاره به کار خوب تامین اجتماعی در راستای پرداخت بدهی خود به بانک رفاه اظهار داشت: بانک‌ها اهمیت بالایی در اقتصاد کشورمان دارند. اگر بانک‌ها مدیریت شوند و عملیات بانکی بدون ربا در آن انجام شود بسیاری از مشکلات رفع می‌شود به شرطی که دستورالعمل‌ها به خوبی اجرایی شود.

ایروانی گفت: اگر بانک‌ها در خدمت اهداف توسعه‌ای کشور باشند کار صحیح را انجام داده‌ایم البته بانک رفاه که در خدمت تامین اجتماعی بوده باید همچنان در خدمت این سازمان باشد.

وی در ادامه با انتقاد از نظام نفت در ایران که باعث بوجود آمدن اقتصاد واردات محور بوده اظهار داشت: در این شرایط باید این روند اشتباه به روند تولید محور تغییر کند. اگر زمانی فاقد اسناد بالادستی بودیم، حال سند بالادستی سیاست‌های اقتصادی مقاومتی داریم که اگر در یک کلمه آن را خلاصه کنیم، تولید می‌شود. این در حالیست که شعار‌های اساسی کشور‌های پیشرفته تولید محوری است؛ بنابراین رفتار‌های ضدتولید باید تغییر کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی‌ها از چالش‌های پیش روی اقتصاد ایران صبحت می‌کنند افزود: این در حالیست باید از فرصت‌های عظیم پیش روی اقتصاد کشورمان صحبت کنیم. یک مدیر هنگامی که فرصت‌ها را نگاه می‌کند باید هدف‌گذاری‌های بزرگ داشته باشد.

ایروانی گفت: مطالعات مکنزی نشان می‌دهد که فرصت رشد یکصد تریلیون دلاری پیش روی اقتصاد ایران است. یک موسسه در واقع نقاط اصلی قوت اقتصاد ایران را در وهله اول، تنوع اقتصادی نام می‌برد.

وی ادامه داد: جمعیت تحصیل کرده در ایران، در دنیا کم‌نظیر است که نتیجه بودجه‌های جاری است که صرف آموزش شده است؛ بنابراین باید از این مزیت و ظرفیت استفاده شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ایبنا، تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۴۴۸۷، www.ibena.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
0
خدا خیرشون بده، فرد صاحب اندیشه ایه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
0
می دونید این مبلغ یعنی چی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین