پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۲۰۴
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
در حالی که بخش زیادی از جامعه در فقر به سر می‌برد و عملکرد دستگاه‌های دولتی بشدت زیر سوال بوده و فساد ستیزی و کنکاش در اصل، از کجا بدست آوردی یک الزام می‌نماید، مدیر یکی از دستگاه‌های دولتی، ساعت ۳۲ هزار دلاری در دست دارد؟ کجای مسیر را اشتباه طی می‌کنیم؟
شعار سال: کانال خبر فوری افشا کرد که ساعت یک میلیاردی متعلق به هیچ کدام از نمایندگان مجلس نیست، بلکه متعلق به یک مدیر دولتی است.

در تصویری که امروز از مجلس در رسانه‌ها منتشر شده، به اشتباه ساعت یک نماینده مجلس را برجسته نموده اند. این ساعت بر اساس بررسی‌ها، ساعت «Classic Fusion Chronograph King Gold» از برند لوکس «هوبلو» است که قیمتش در سایت این کمپانی، ۳۲ هزار و ۵۰۰ دلار درج شده. با احتساب قیمت روز دلار، قیمت این ساعت بیش از یک‌میلیارد تومان است.
به گزارش کانال خبر فوری این ساعت گرانقیمت متعلق به هیچ کدام از نمایندگان مجلس نیست بلکه متعلق به یکی از مدیران دولتی است که کانال خبر فوری بنا به مصالحی از افشای نام وی خودداری می‌کند و در صورت لزوم اسم وی را افشا خواهد کرد
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی تابناک آنلاین
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین