پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۱۴۸۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
انتصاب عبدالملکی و میرهاشم موسوی که خودش جای اما و اگر فراوان داشت و دارد. حال آقای علیرضا بابایی عضو هیت مدیره گروه هتل های هما در خصوص عزل جناب مدیرعامل ، صحبت از عدم کفایت مدیریتی می کند. از ما نشنیده بگیرید،اما با تعیین وضعیت و تثبیت وزیر جدید، احتمالا خبرهای زیادی درباره جابجایی ها خواهید شنید. حتی در هیئت مدیره هتل های هما. سربسته عرض شد.
شعار سال: در پی استعلام ثبت مبنی بر شمول اصل ۱۴۱ قانون اساسی در مورد آقای ابراهیم کاظمی، رییس معزول گروه هتل‌های هما، ایشان با رای اکثریت هیئت مدیره گروه هتل‌های هما از مسئولیت خود عزل شد، عباس شیریان ریاست کنونی هیئت مدیره با حفظ سمت به عنوان سرپرست گروه هتل‌های هما از سوی ۴ عضو هیئت مدیره معرفی شد. از دلایل عزل رییس پیشین هتل‌های هما علاوه بر عدم کفایت مدیریتی و عدم احراز شرایط می‌توان به انتصاب غیرقانونی بازنشستگان در سطوح مدیریت عالی هتل‌های هما اشاره کرد.

علیرضا بابایی عضو هیئت مدیره‌ی گروه هتل‌های هما توضیحات تکمیلی جلسه ۲ مرداد هیئت مدیره را روایت می‌کند: وضعیت گردشگری کشور در شرایط حساسی است و آرامش خاصی می‌طلبد. خدمات گیرندگان و گردشگران این اطمینان و آرامش را از اهالی این حوزه انتظار دارند و از مجموعه هتل‌های هما انتظارات بیشتری در جهت برآورده کردن نیاز‌ها و ارائه خدمات میرود، اما متاسفانه مدتی پیش فردی به عنوان سرپرست گروه هتل‌های هما معرفی شد که فاقد تخصص، تجربه و دانش مرتبط به حوزۀ گردشگری بود. هیات مدیره دو ماه برای رفع موانع قانونی ایشان برای تصدی سمت مدیرعاملی بردباری نمود، اما متاسفانه این موانع برطرف نشدند و در این مدت نیز وی خلاف مصوبات هیات مدیره رفتار می‌کردند تا نقطه‌ای که بدون داشتن اختیار لازم از سوی هیات مدیره و نیز بدون اخذ مصوبۀ هیات مدیره، اقدام به عزل مدیرکل هتل همای تهران و انتصاب غیرقانونی فردی بازنشسته به سرپرستی این هتل نمودند لذا با تشکر از زحمات دو ماهۀ آقای کاظمی مومن سرایی و به منظور حفظ اخلاق و رعایت مسائل حرفه‌ای به نزد امانت و به جهت صرفه و صلاح شرکت و صاحبان واقعی گروه هتل‌های هما یعنی بازنشستگان عزیز تصمیم بر این شد تا اطلاع ثانوی مدیریت و هدایت و سرپرستی گروه به رییس هیات مدیره آقای دکتر عباس شیریان محول شود. گروه هتل‌های هما با پنچ هتل ۵ ستاره در حوزۀ صنعت گردشگری از برند‌های خوشنام گردشگری کشور محسوب می‌شود که سهام آن متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است. بابایی در خاتمه اظهار کرد: هتل‌های هما و این مجموعه خوش خاطره در نزد ما و مدیران امانت محسوب میشود و لذا طبق قانون تجارت، و دغدغه گردشگری که اعضا هیئت مدیره دارند از ما چشم پوشی و یا کوتاهی انتظار نمیرود بنابراین در اقدامی آگاهانه و عادلانه صرفا برای مصلحت گروه با استفاده از اختیارات قانونی و‌مجاز هیئت مدیره قانونمند به وظایفمان عمل کردیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پارسینه، تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۷۸۶۰۱۷، www.parsine.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین