پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۱۷۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
صنعت هواپیمایی مسافری ایران تحت نظارت دولتی سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن صنفی شرکت‌های هواپیمایی قرار دارد. هر دو نهادی که در بودنشان و سطح عملکردشان، اما و اگر زیادی وجود دارد. نیازمندی به تقویت نهاد‌های مردمی ناظر بر عملکرد سازمان هواپیمایی دولتی بنظر یک الزام است.‌این سازمان با برخی از عملکرد‌ها نشان می‌دهد که در اداره بعضی از امور یومیه خود درمانده است. راه دیگر، تعدد شکایات کیفری و حقوقی از شرکت‌های هواپیمایی است. واقعیتی که بنظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک با آن مواجه خواهیم بود. امروز به شرکت‌های هواپیمایی هشدار داده ایم. معطلی چندین ساعته زائران ایرانی در فرودگاه بغداد؛ خبری از پرواز «آتا» نیست! منتظر دریافت توضیحات شرکت هواپیمایی آتا هستیم.

شعار سال: پرواز شماره ۶۶۷۹ شرکت هواپیمایی آتا از بغداد به مقصد تهران با تأخیر چند ساعته مواجه شده است. این پرواز قرار بود ساعت ۸:۱۵ صبح امروز چهارشنبه از بغداد به مقصد تهران انجام شود، ولی مسافران این پرواز که در فرودگاه بغداد حضور دارند، به خبرگزاری برنا گفتند که تا این لحظه خبری از انجام این پرواز نیست. زائران ایرانی که مسافر این پرواز هستند، می‌گویند از ساعت پنج صبح در فرودگاه حاضر شده‌اند، ولی علیرغم تأخیر چند ساعته در انجام این پرواز، هیچ کس پاسخگو نبوده و ساعت پرواز نیز مشخص نیست.

تعداد بازدید : 13
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۳۶۲۲۴۴، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین