پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۶۹۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
قصد توهین نداریم، اما توصیه می‌کنیم بجای عبارت پرمعنای سازمان هواپیمایی کشوری، از اصطلاح سخیف آبکش استفاده شود. این چه سازمانی است که توان برخورد موثر با شرکت‌های هواپیمایی متخلف را نداشته و بشکل مکرر شاهد تداوم تخلفات در ادوار و زمان حال هستیم. آیا مردم حق دارند که پیگری شکایت حقوقی به اتهام اهمال، قصور، تقصیر و ترک فعل باشند؟ واقعا برای شما سوال ایجاد نمی‌شود که ماهی ۵۰ تومان رو فیش و فلان میزان پشت فیش (شما بخوانید مزایای سازمانی) به مدیری بدهیم که فعلش به درد کشک و پشم می‌خورد؟ آخرین هشدار‌ها را نیز گویا قبلا به شما داده بودیم جناب مدیر. احتمالا به زودی باید آستین همت بالا زد. سربسته عرض شد. یا در وزن گام دوم انقلاب و وظیفه محول شده کار کن یا با یک استعفا بشکلی آبرومند ما را خوشحال کن. راه سوم، راه مورد توصیه و پسندی نیست برادر بزرگوار.

شعار سال: چند نفر از مسافران پرواز استانبول- تهران هواپیمایی آتا که از شب گذشته در فرودگاه استانبول سرگردان بودند، پس از رسیدن به فرودگاه امام (ره) با کمک اورژانس فرودگاهی بهبود یافتند و توانستند از هواپیما خارج شوند.

منفعت عدم برخورد موثر با شرکت‌های هواپیمایی متخلف در جیب کدام دسته از مدیران سازمان هواپیمایی کشوری است؟
 پرواز استانبول به تهران هواپیمایی آتا که از شب گذشته در فرودگاه استانبول تاخیر داشت، ظهر امروز در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست، اما برخی مسافران به دلیل فشار روانی ناشی از تاخیر دچار بدحالی شدند و امکان خروج از هواپیما را نداشتند.

همزمان گروهی از مسافران در اعتراض به سرگردانی خود در فرودگاه استانبول و عدم پاسخگویی نماینده آتا و اسکان مسافران، به نشانه اعتراض از هواپیما پیاده نشدند.

کادر فرودگاه امام امروز (دوشنبه) مجبور به حضور در هواپیما و شنیدن شکایت مسافران شدند و با آرام کردن فضا، به‌تدریج مسافران راضی به خروج از هواپیما شدند.

در همین زمینه، «جواد صالحی» مدیرکل روابط عمومی فرودگاه امام خمینی با اشاره به تداوم بی نظمی‌های آتا و دردسرآفرینی برای فرودگاه به خبرنگار اقتصادی ایرنا توضیح داد: حال یکی از مسافران این پرواز که دچار افت فشار شده بود با کمک اورژانس فرودگاه امام بهبود پیدا کرد.

وی ادامه‌داد: به دفعات شکایت مردم از پرواز‌های آتا در محیط فرودگاه دریافت شده است که اکثر شکایت‌ها درباره کاهش سطح سرویس و عدم پذیرایی و پاسخگویی است.

یکی دیگر از مسافران این پرواز به ایرنا گفت: از ساعت ۱۰ شب یکشنبه در فرودگاه استانبول سرگردان بودیم و حتی یک بطری آب به ما داده نشد. نماینده فارسی زبان آتا هم در فرودگاه ترکیه حضور نداشت و مسافران توضیحی درخصوص چرایی تاخیر دریافت نکردند.

 بی نظمی پرواز‌های آتا در فرودگاه امام خمینی دردسر آفرین شده است و به علت نداشتن تعداد هواپیمای کافی، عدم حضور نماینده شرکت در مبدا و مقصد، حداقل‌های آیین‌نامه حقوق مسافر هنگام تاخیر رعایت نمی‌شود. امروز همچنین پرواز نجف این شرکت هواپیمایی بدون مجوز اقدام به فروش بلیت و کشاندن مسافران به فرودگاه کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۸۵۱۷۹۴۹۷، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین