پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۲۱۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
یکی از مباحث مدیریتی که مورد غفلت غالب شرکت‌ها و کارفرما‌های ایرانی قرار گرفته، بحث فرهنگ سازمانی است. وقتی کارکنان صرفا با رویکرد انجام کار آنهم با حداقل استاندارد‌ها نگریسته می‌شوند و شرکت و موسسه وابسته به نیروی کار می‌گردد، وقوع چنین افتضاح‌های عملکردی و رفتاری چیز بعیدی نیست. بد کاری و سو عملکرد کارکنان شرکت پستی تیپاکس، نمونه‌ای از هزاران مورد قابل اشاره است. در سازمان‌های دولتی و نهاد‌های عمومی، وضع از این هم بدتر است. در بعضی از شعب تامین اجتماعی اگر کارفرمایی از شدت درماندگی بگوید که کارکنان را اخراج می‌کنم و بگذار بیمه بیکاری بگیر شوند، بجای کاهش آلام، می‌شونید که انجام بده خوب؟! بنظر شما اگر انجام شد، دود در چشم چه کسی می‌رود؟ فرهنگ سازمانی را جدی بگیریم. بی مبالاتی کارکنان می‌تواند شدیدا ضربه زننده به کارفرما باشد.

شعار سال: رفتار غیرحرفه‌ای در شرکت پستی تیپاکس با اموال مردم سوژه فضای مجازی شده است

تعداد بازدید : 21
عذرخواهی تیپاکس به‌دلیل بارگیری محموله‌های پستی

اخیرا ویدیویی از نحوه بد بارگیری بسته‌ها در یکی از نمایندگی‌های تیپاکس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و واکنش‌های فراوانی به همراه داشت.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد «به نمایندگی خاطی تذکر کتبی داده شده است. بابت این اتفاق متاسفیم و از همه افرادی که به تیپاکس اعتماد می‌کنند عذرخواهی می‌کنیم».
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی روزنامه شرق

 

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین