پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۲۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ابلاغ نشدن بودجه‌های استان‌ها و شهرستان‌ها و آغاز نشدن کار‌های عمرانی در کشور در سال جاری، از هیئت رئیسه مجلس خواست تا در جلسه امروز با رئیس جمهوری موضوع را پیگیری کنند.
شعار سال: کمال علیپور در جلسه امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به جلسه امروز هیئت رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس با رئیس جمهوری اظهار کرد: در آستانه ورود به ششمین ماه سال هستیم، اما هنوز به شورای برنامه ریزی استان‌ها و شهرستان‌ها بودجه‌ای ابلاغ نشده و کار‌های عمرانی آغاز نشده است.

وی همچنین با اشاره به فرآیند تصویب قانون بودجه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس از ۳ ماه مانده به پایان سال به صورت سه شیفت کار می‌کنند تا بودجه پیش از پایان سال تصویب و ابلاغ شود و دولت بتواند از فروردین ماه سال بعد کار خود را با قانون بودجه جدید آغاز کند، اما امروز در آستانه ورود به ماه ششم سال هستیم و هنوز کار‌های عمرانی آغاز نشده و بودجه ابلاغ نشده و مبادله موافقتنامه‌ها انجام نشده است.

این نماینده مجلس گفت از اعضای محترم هیئت رئیسه مجلس درخواست دارم تا در جلسه امروز خود با رئیس جمهور حتماً این موضوع را مطرح نمایند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، در پاسخ به تذکر کمال علیپور تاکید کرد: در جلسه صبح امروز هیئت رئیسه مجلس موضوع موافقتنامه‌های بودجه‌ای که طبیعتاً باید در اردیبهشت ماه مبادله می‌شد، مطرح شد؛ این موضوع حتماً از اولویت‌ها محسوب می‌شود و پیگیر آن هستیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از صدای بورس، تاریخ انتشار:۲۳ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۴۵۷۳۴۵، www.sedayebourse.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
0
0
کمبود بودجه یعنی تعطیلی کارهای عمرانی و پروژه های زیر ساختی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین