پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۴۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
گویا حقوق اساسی در کشور هیچ جایگاهی ندارد و مدیران عزیز ما نمی‌دانند که نمی‌توانند و نباید سلیقه را بجای قانون حاکم کنند. حتی اگر صحبت‌های علی کریمی نادرست بوده باشد، چون شاکی خصوصی و محکومیت قضایی ندارد، نباید به مسائل با رویکرد ارزشی و حتی امنیتی ورود کرد. تا کی کشور باید هزینه این نوع برخورد‌ها را بپردازد؟ چند تذکر دوستانه و انتقال گلایه مندی از طریق دوستان ایشان، رافع بسیاری از مسائل می‌توانست باشد. علم کلام را برای چه در حوزه گذاشته اند؟ چرا نباید به دیگران اجازه شک و بوجود آمدن شبهه را بدهیم؟ لطفا در شرایطی که به میزان زیاد نیازمند انسجام ملی هستیم، منتقدین و حتی مخالفین را تبدیل به دشمن نکنید. این رویه با اصول سه گانه جمهوریت، اسلامیت و انقلابی گری در جمهوری اسلامی ایران، سازگاری ندارد. حوزه اهرم و روش علمی برای پاسخگویی دارد، کار را به کاردان بسپارید.
شعار سال: بیلبورد‌های علی کریمی در تبلیغات یک شرکت آرایشی ـ بهداشتی به دلیل عدم طی فرایند اخذ مجوز و به دلیل اهانت وی به شعائر حسینی جمع‌آوری شد.

محمدجواد زمان آبادی، مدیر روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به جمع‌آوری تصاویر علی کریمی در تبلیغات یک شرکت آرایشی ـ بهداشتی از بیلبورد‌های سازمان زیبای‌سازی در سطح شهر تهران گفت: متاسفانه شرکت اشاره شده فرایند اخذ مجوز برای اکران تبلیغات خود را بر روی بیلبورد‌های سازمان زیباسازی انجام نداده است.

او ادامه داد: در واقع اکران تبلیغات مربوط به شرکت آرایشی- بهداشتی تخلف بوده است.

مدیر روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران تصریح کرد: همچنین با توجه به اهانت علی کریمی به شعائر حسینی که در روز‌های گذشته و با توجه اینکه تصاویر او در تبلیغات این شرکت آرایشی ـ بهداشتی وجود داشت، تمامی تبلیغات این شرکت با همکاری اداره کل ارشاد استان تهران جمع آوری شد.

علی کریمی مدتی پیش در صفحه شخصی خود به فرهنگ نذری در مجالس عزاداری سالار شهیدان توهین کرده بود.
 
واکنش آذری‌جهرمی به جمع‌آوری بیلبورد‌های علی کریمی

وی در کانال تلگرامی خود نوشت: یه جوری ترافیک شده و همه جا قفله که میخوام بزنم رو شونه‌ی آقای اسنپی بگم مرد! من نفهمیدم درخواست تاکسی دادم، تو چرا قبول کردی خب؟! یه کم فکر کردم، کل مسیر رو فقط آسمون رو دیدم و خدا خدا میکردم.

ترافیک شده و همه جا قفله. قفل‌ها، قفل. حتی توی کوچه‌ها هم قفله. اسنپ گرفتم و خدا پدر و مادر آقای راننده رو بیامرزه که کولر رو روشن کرده. من رو نشاخت. [حالا بشناسه هم توقعی نیست].

داشتم کانال‌ها رو می‌خوندم، خبر جمع آوری بیلبورد‌های علی کریمی از سطح شهر تهران رو خوندم. متعجب شدم؛ یه فرد معتقدی که در برهه‌های مختلف زمانی ارادت خودش رو به دستگاه اهل بیت ثابت کرده، به اشتباه و در اثر ابتلائات یک مطلبی رو در مورد نذری منتشر کرده. ما باید چه کار کنیم؟ حذف کنیم این آدم رو؟ ممنوع التصویرش کنیم؟ ما چقدر پیشرفت کردیم که از ممنوع‌التصویری رؤسای جمهور رسیدیم به ممنوع التصویری مجری و فوتبالیست.

عزیزان، با جمع کردن این بیلبورد‌ها نه از دارایی علی کریمی کم میشه و نه جواب آن مطلب اشتباه داده میشه. فقط کلونی از مردم بر اثر هیجاناتی که ما بهشون تزریق می‌کنیم جمع‌تر میشند. این‌همه مردم رو به سمت مقابله‌گری سوق ندیم. علی کریمی را همه‌ی ما میشناسیم. یک فوتبالیست درجه یک آسیا هست که زحمت کشیده و به یک جایی رسیده با پا‌های خودش. چیزی توی دلش نیست. مطلبی رو دیده، ناراحت شده، منتشر کرده. این رو رد نمی‌کنم که، چون حرف ایشون شنیده میشه نباید در مقابل مطلبی که به نادرست گفته میشه سکوت کرد. ولی چنگ هم نباید انداخت روی صورت.

مدیریت کنیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، کدخبر:۸۲۱۴۶۸۳، تاریخ انتشار:۲۵ مرداد ۱۴۰۱، www.yjc.news/ و پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، کدخبر:690474
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
0
0
جیره خوار آذری جهرمی
امیدوارم خود امام حسین بزنتت زمین
بدبخت
مدیر پایگاه

سلام 


این چه شیوه صحبت کردن است؟ لطفا مراقبت بیشتری بفرمائید

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین