پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۵۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
حسن محمدیاری نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر گفت: دولت رئیسی تا به امروز در زمینه تفویض و واگذاری اختیارات به مدیران شهرستانی و استانی موفق نبوده است، امیدواریم با توصیه رئیس جمهور شاهد گشایشی در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه اقتصادی باشیم.
شعار سال: حسن محمدیاری، با اشاره به اهمیت تفویض اختیار از پایتخت به مدیران استانی، گفت: اگر اختیارات را از مرکزنشینان به مدیران منطقه‌ای و استانی تفویض کنیم به این دلیل که مدیران شهرستانی و استانی نسبت به چالش‌ها و مشکلات منطقه آشنایی بیشتری دارند، اتفاق خوبی خواهد بود. می‌توان انتظار داشت با افزایش اختیار و داشتن امکانات بیشتر هم مشکلات و چالش‌ها را مرتفع کنند و هم جامعه خروجی آن و رفع مشکلات را لمس خواهند کرد.

نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس بیان کرد: مشکلات معیشتی و بیکاری در بین جوانان متخصص بیداد می‌کند و مراجعات به دفاتر نمایندگان بسیار زیاد است می‌طلبد، با تعامل مدیران استانی به ویژه استاندار و مجمع نمایندگان استان، راه حلی در جهت حمایت از بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تعریف شود تاکمتر شاهد مراجعات مردم به پایتخت باشیم.

وی تاکید کرد: دولت رئیسی تا به امروز در زمینه تفویض و واگذاری اختیارات به مدیران شهرستانی و استانی موفق نبوده است، امیدواریم با توصیه رئیس جمهور شاهد گشایشی در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه اقتصادی باشیم.

رئیس جمهور در سفر به استان کرمان درباره تفویض اختیار به استان‌ها گفت: به تمامی وزرای سیزدهم این توصیه را کرده‌ام که در حوزه خودشان تا جایی که قانون اجازه می‌دهد و مشکل مردم حل می‌شود، تفویض اختیارات را انجام دهند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیار میرزا، تاریخ انتشار:۲۹ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۷۲۰۲۴۴، diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
0
0
دولت رئیسی در کدوم کارش موفق بوده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین