پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۲۶۶۱
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
یکی از آسیب‌های وارد بر بخش تعاون شعار گرایی و سیاست زدگی و دور شدن تدریجی از ماموریت‌های اقتصادی- اجتماعی آن است. افراد جمع شده در نشست، عزیزان سرشناس و مورد وثوق در حوزه دین هستند. اما واقعا از تعاون چه می‌دانند و بر نظریه پردازی تعاون چقدر اشرافیت دارند؟ چرا شائبه‌ها را دامن می‌زنیم؟ تعاون به کجا می رود؟ از زمان شریعتمداری در نقش وزیر؟! در خصوص محمد کبیری هشدار داده بودیم. اقایان واقعا با دین و دنیای خودشان جه می کنند؟ وای بر ما از این حجم کج رو ها .
شعار سال: نخستین جلسه شورای علمی اندیشکده تعاون و توسعه با حضور مهدی مسکنی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه در سالن جلسات شهید حجت‌الاسلام سیدمهدی تقوی ایکنا برگزار شد.
 
 
خدمت آقای پناهیان عرض می کنیم، شما که حداقل با ما در یک خط هستید، شما چرا در جایی شرکت می کنید که نباید حضور داشته باشید ؟ تعاون در حال کج روی است. از دوره محمد کبیری ( معاون وزیر وقت ) هشدار داده بودیم و می دهیم. تعاون جای آزمون خطای مدیریتی نبوده و نیست . بشنوید قبل از اینکه وادار به شنیدن شویم. زمانی که دیر شده باشد. حوزه تعاون حوزه شرکت داری با رویکرد اقتصادی- اجتماعی است. چه چیزی را با چه چیز خبط می کنیم ؟ 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بین المللی قرآن، تاریخ انتشار:۳۱ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۴۰۷۹۹۰۹، www.iqna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین