پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۷۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
مجتبی یوسفی، نماینده اهواز و باوی مدعی شده است که اوجی ایران را به برند صادرات خدمات فنی و مهندسی نفت بدل کرد؟! واقعا این نماینده از آمار صادرات خدمات فنی و مهندسی و برند سازی چه می‌دانند؟ باید از ایشان پرسید که غلوگویی چه جایگاهی در دین مبین اسلام دارد؟ اگر واقعا قصد تعریف از کار خوب یک مدیر و وزیر را دارید، با ادبیاتی شایسته این کار را انجام دهید.
شعار سال: نماینده اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی گفت: با فعالیت‌های شایسته وزیر نفت امروز ما به برند صادرات خدمات فنی و مهندسی در صنعت نفت تبدیل شده‌ایم.

 مجتبی یوسفی امروز (جمعه، چهارم شهریورماه) در آیین رسمی آغاز عملیات اجرایی طرح‌های توسعه‌ای وزارت نفت و افتتاح پروژه‌های مسئولیت اجتماعی هم‌زمان با هفته دولت، با بیان اینکه وزارت نفت در یکسال گذشته دو کار بسیار بزرگ انجام داده است، گفت: تولید و صادرات نفت باوجود مشکلات تحریم و دیگری تأمین خوراک نیروگاه‌ها از جمله این کار‌های بزرگ و عظیم است.

وی افزود: باوجود مشکلاتی که در ناترازی تأمین سوخت نیروگاه‌ها داشتیم، خوشبختانه با درایت وزارت نفت تابستان امسال و زمستان گذشته بدون خاموشی سپری شدند که این از کار‌های بزرگ انجام شده توسط وزارت نفت است.

نماینده اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با فعالیت‌های مثبت وزارت نفت ما امروز به برند صادرات خدمات فنی و مهندسی تبدیل شده‌ایم و در این باره حضور تأثیرگذاری داشته‌ایم.

یوسفی با بیان اینکه هم در حوزه داخلی و هم در دور زدن تحریم‌ها در بخش نفت موفقیت‌های خوبی حاصل شده است، اظهار کرد: در حوزه تبدیل وضعیت ایثارگران صنعت نفت خوشبختانه و با جدیت شخص وزیر، انقلابی در این زمینه و تبدیل وضعیت این عزیزان رخ داد، امیدواریم برخی مشکلات کارکنان صنعت نفت هم از جمله مسائل مربوط به مالیات برطرف شود.
 
محمد مالی روزنامه نگار در اهواز در توئیتی نوشت:
وزیر نفت، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه اهواز است.
خدا راضی‌تر بود اگر وی به حصیرآباد، آسیه‌آباد، کوی رمضان، آل‌صافی و منبع آب می‌رفت یا کمی آن‌طرف‌تر به سیاحی، ملاشیه، عین دو و زویه، زرگان و حتی لالی و هفتگل و مسجدسلیمان، یا حاشیه امیدیه و شهرک‌های ماهشهر و شادگان و هویزه.

آقای مجتبی یوسفی، غلو گویی با تعریف از وزیر فرق دارد، مگر مسلمان نیستی؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی شانا، تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر:461070، www.shana.ir/ و کانال تلگرامی عصر ایران

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
0
0
مسلمان کجاست بابا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین