پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
دروازه بان اسبق استقلال اظهارنظر عجیبی درباره اولین حضور زنان تماشاگر در بازی‌های لیگ داشت و بنیان گذار آن را استقلال دانست! برومند در حالی ادعا می‌کند استقلال بنیان گذار حضور زنان بوده که این باشگاه به مانند دیگر تیم‌های لیگ برتر حتی در هفته‌های اخیر اختیار حضور یا عدم حضور تماشاگرانشان را هم نداشته است!
شعار سال: برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران زنان تماشاگر توانستند به استادیوم بیایند و بازی استقلال و مس کرمان را از نزدیک نظاره گر باشند.

موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌های فوتبال سال هاست تبدیل به یک معضل شده و هنوز هم هیچ تضمینی مبنی بر ادامه حضور آن‌ها وجود ندارد؛ کمااینکه هنوز اجازه حضور زنان در ورزشگاه‌های خارج از تهران صادر نشده است.

بنابراین حضور زنان در ورزشگاه‌های فوتبال مربوط به یک باشگاه و یک تیم یا یک شهر خاص نیست. با این حال پرویز برومند دروازه بان اسبق استقلال که به عنوان تماشاگر در بازی استقلال و مس کرمان حاضر بود اظهارنظر عجیبی داشت و گفت: امروز یک اتفاق فوق العاده در فوتبال افتاد که بنیانگذار آن استقلال بود و هواداران خانم به ورزشگاه آمدند!

حضور زنان تماشاگر در بازی روز گذشته (پنج شنبه) قطعا اتفاق خوبی برای فوتبال ایران بود، اما پیش کشیدن برخی مسائل که برگرفته از نگاه‌های رنگی و پیش پاافتاده است، کمکی به حل شدن این موضوع مهم و اساسی نمی‌کند.

برومند در حالی ادعا می‌کند استقلال بنیان گذار حضور زنان بوده که این باشگاه به مانند دیگر تیم‌های لیگ برتر حتی در هفته‌های اخیر اختیار حضور یا عدم حضور تماشاگرانشان را هم نداشته است!

با توجه به شرایط بغرنج فوتبال ایران نه تنها فوتبالیست‌ها و مسئولان باشگاه‌ها بلکه پیشکسوتان هم باید به جای صحبت‌های حاشیه‌ای که فقط برای وایرال شدن و محبوبیت‌های فضای مجازی مناسب است، به بهبود فضا کمک کنند. مسئله ورود زنان به ورزشگاه‌ها بسیار مهم‌تر و ریشه ای‌تر از این کری خوانی‌های بچه گانه و ابتدایی است که انتظار می‌رود اهالی فوتبال آن را درک کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جماران، تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۵۶۴۹۹۳، www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
0
0
حالا بیا و درست کن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین