پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۸۲۲
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
امروز ماجرا‌های فوتبال ایران، نه بازگشت کاوه رضایی خبر اول بود و نه رفتن ارسلان مطهری! حتی باز شدن نماد بورس هم آنقدر‌ها توجه همه را جلب نکرد. فقط یک خبر دست به دست می‌شد که آن هم در مورد حضور بانوان در استادیوم آزادی در بازی‌های لیگ برتر است. با توجه به اینکه این دوره لیگ برتر پیش از رقابت‌های جام جهانی هست و بازیکنان و مربیان نامدار داخلی و خارجی زیادی در آن حضور دارند، خانم‌های علاقمند می‌توانند در اولین روز‌های حضورشان شاهد بازی‌های زیبا و حساس زیادی باشند.

شعار سال: یک روز مانده به بازی استقلال و مس کرمان، بلیت فروشی برای بانوان نیز در سامانه لیگ باز شد و در عرض چند دقیقه کل ۵۰۰ بلیت فروش رفت!

امروز ماجرا‌های فوتبال ایران، نه بازگشت کاوه رضایی خبر اول بود و نه رفتن ارسلان مطهری! حتی باز شدن نماد بورس هم آنقدر‌ها توجه همه را جلب نکرد. فقط یک خبر دست به دست می‌شد که آن هم در مورد حضور بانوان در استادیوم آزادی در بازی‌های لیگ برتر است. البته رقم دقیق تماشاگران زن مشخص نیست و ظاهرا بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ نفر هستند که قرار است برای اولین بار یک دیدار فوتبال لیگ را از نزدیک ببینند.
این بار زنان آمده‌اند که در ورزشگاه آزادی بمانند!
این خوشحالی از حضور زنان در ورزشگاه البته در چند سال اخیر چند بار رخ داده است. در دیدار ایران و بحرین در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان، بازی پرسپولیس ـ کاشیما در سال ۲۰۱۸ و بازی ایران و کامبوج در سال ۲۰۲۰ که آخرین دفعه‌ای بود که در‌های استادیوم آزادی به روی بانوان باز شد.

فصل گذشته فشار‌های زیادی از طرف فیفا روی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بود که می‌بایست در‌های ورزشگاه به روی تماشاگران خانم هم باز شود، در غیر این صورت محرومیت در انتظار فوتبال ایران خواهد بود.

سرانجام افتتاحیه حضور بانوان در لیگ برتر در بازی استقلال و مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر این فصل خواهد بود که فردا انجام می‌گیرد. البته هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در دست نداریم که آیا پس از این در شهرستان‌ها هم این اتفاق می‌افتد یا خیر؟ ولی در چند شهر که استادیوم‌های آن‌ها جدید ساخته شده مثل کرمان، اهواز و مشهد این شرایط از قبل پیش بینی شده و باید دید در ادامه، مسئولان مربوطه در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال چطور حضور خانم‌ها را در استادیوم عادی سازی خواهند کرد. با توجه به اینکه این دوره لیگ برتر پیش از رقابت‌های جام جهانی هست و بازیکنان و مربیان نامدار داخلی و خارجی زیادی در آن حضور دارند، خانم‌های علاقمند می‌توانند در اولین روز‌های حضورشان شاهد بازی‌های زیبا و حساس زیادی باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیدار نیوز، تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر:۱۳۶۱۵۶،
www.didarnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین