پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۸۹۹
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
مراسم اختتامیه پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، با حضور دکتر ابراهیم علی دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، دکتر یاسر پیرعلی، رییس دانشگاه، مسئولان کمیته‌ها، مدیران و مسئولان استانی و دانشگاهی دانشگاه شهرکرد و با حضور تیم‌های ورزشی و نفرات برگزیده در سالن شهید آوینی این دانشگاه برگزار شد.
شعار سال: دکتر ابراهیم علی دوست، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، با توجه به فرصت کوتاه گفت: فعالیت‌های ورزشی دانشگاه‌ها به تبع تعطیلی دانشگاه‌‎ها و موسسات آموزش عالی کشور در پی همه گیری ویروس کرونا، به مدت دوسال تعطیل بود.

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان با اشاره به تعویق در برگزاری المپیاد ورزشی ادامه داد: به دنبال حضوری شدن دانشگاه‌ها، مصمم شدیم تا ۴ المپیاد ورزشی را در تابستان سال جاری برگزار کنیم که تاکنون المپیاد ورزش‌های قهرمانی به میزبانی دانشگاه تبریز، المپیاد ورزش‌های همگانی به میزبانی دانشگاه شهرکرد و المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر به میزبانی اصفهان برگزار شد و المپیاد بین‌المللی که به میزبانی بابلسر برگزار خواهد شد.

دکتر علی دوست ادامه داد: باید سعی کنیم برنامه‌ریزی لازم را برای تغییر زمان برگزاری المپیاد‌ها در سال‌های آینده به جهت تقارن با ماه‌های محرم و صفر در دستور کار خود قرار دهیم.

دکتر یاسر پیرعلی ضمن تسلیت درگذشت عالم ربانی و سالک الی‌الله، آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی ناصری و با خیرمقدم به مسئولان، ورزشکاران و حاضران در اختتامیه پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، گفت: برگزاری چنین رویداد‌ها به سلامت تن و روح دانشجویان و جوانان برومند و آینده سازان ایران اسلامی کمک خواهد کرد.

رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه این دانشگاه به مدت ده روزاست میزبان دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور است افزود: از وزیر علوم، تحقیقات و فنآوری و سازمان امور دانشجویان تشکر و قدردانی می‌کنیم که پس از دو سال تعطیلی دانشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا با برگزاری این المپیاد‌ها فرصت را برای دور هم جمع شدن دانشجویان و دانشگاهیان در فضایی پر نشاط و ورزشی فراهم کرد که بدون شک بر روی فضای علمی دانشگاه‌ها تاثیر گذار است.

دکتر یاسر پیر علی ادامه داد دانشگاه شهرکرد از تمام ظرفیت‌های دانشگاه و پتانسیل استان جهت میزبانی شایسته از دانشجویان استفاده کرده است.

رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه دانشجویان در این المپیاد صحنه‌های زیبا از مهربانی، نظم، شور و نشاط را به نمایش گذاشتند گفت: برنامه‌های فرهنگی و گردشگری از جمله برپایی سیاه چادر و غرفه‌های صنایع دستی و سوغات محلی برای دانشجویان در طول برگزاری المپیاد اجرا شد و تلاش کردیم گردشگری استان را در حد توان معرفی کنیم و دانشجویان سراسر کشور را با فضای فرهنگی و هنری استان آشنا کنیم تا سفیران فرهنگی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری در استان‌های خود باشند.

رییس دانشگاه شهرکرد خاطر نشان کرد: دانشگاه شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری با توجه به آب و هوای خوبی که دارند، به خصوص در فصل تابستان، آمادگی میزبانی از چنین المپیاد‌ها و رویداد‌های ملی را اعلام می‌نماید.

رییس دانشگاه شهرکرد گفت: هم زمان با هفته دولت و برگزاری پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، کلنگ دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهرکرد به زمین زده شد که با مشارکت ۵۰درصدی وزارت علوم تحقیقات و فنآوری و خیرین احداث خواهد شد و در آینده شاهد تحولی در ورزش دانشگاه شهرکرد و استان خواهیم بود.

دکتر یاسر پیرعلی در پایان از داوران، مربیان، سرپرستان تیم ها، تیم‌های داوطلب دانشگاه شهرکرد و تمام عوامل اجرایی این المپیاد، همکاری، همدلی و زحمات فراوان همه همکاران در دانشگاه شهرکرد و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تشکر و قدردانی کرد.

دکتر شهناز روزبهانی نیز ضمن ارائه گزارشی از کمیته فنی پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، از همکاری و پیگیری مجدانه دانشگاه شهرکرد قدردانی نمود.

رییس اداره توسعه ورزش‌های همگانی وزارت علوم تحقیقات و فنآوری در ادامه افزود: در المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر میزبان ۹۵ دانشگاه و موسسه آموزش عالی بودیم و ۴۰ نفر از داوران از استان‌های مختلف کشور و استان چهارمحال و بختیاری این رقابت‌ها را قضاوت کردند.

گفتنی است در این مراسم پرچم ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی که قرار است در دانشگاه‌های اراک و صنعتی اراک برگزار شود به این دانشگاه‌ها اهدا شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت علوم، تاریخ انتشار:۶ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر:۷۲۵۵۳، www.msrt.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین