پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۰۱۳
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
پوستر و پلاکادر چسبانی یکی از رسوم شهروندان گیلانی برای تشکر و تبریک است. اما ندیده بودیم که مدیرانی برای خودشان نوشابه باز کنند و پلاکادر بچسبانند و چرده نویسی کنند . دست دلاور مردان شورای شهر آستانه برای این بدعت درد نکند.

شعار سال: در حالی که پل کابلی آستانه اشرفیه پس از یک دهه انتظار، با اعتبار ۱۰ میلیاردی اداره راه و شهرسازی و با تملک و تخریب ۹ مغازه و زمین در هفته دولت افتتاح شد، در اقدامی عجیب، شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه بابت تملک مغازه‌هایی که سازمان راهداری خریداری کرده از خودش تقدیر کرد.
خود تحویلگیری به سبک دلیر مردان شورای شهر آستانه ؟!
در سال‌های گذشته، نامه سرپرست اسبق شهرداری رشت به خودش بابت دریافت منزل مسکونی خبرساز شده بود، این بار، اما تقدیر شورای شهر آستانه اشرفیه از خودشان آن هم بابت کاری که نکرده اند، شگفتی ساز شده است.
خود تحویلگیری به سبک دلیر مردان شورای شهر آستانه ؟!
البته به نظر می‌رسد باید از تنها کار شورا که با تلاش شبانه روزی توانستند یک لودر آن هم توسط شهرداری آستانه اشرفیه برای تخریب مغازه‌ها فراهم کنند، تقدیر به عمل آید!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از، گیل خبر، تاریخ انتشار:۱۰ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۴۸۲۰۵۴، gilkhabar.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین