پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۴۵۱
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۴
پس از استیضاح سید امیرحسین علوی از جایگاه شهردار رشت، وی شکایتی را مطرح کرده بود که این شکایت در هیئت تطبیق فرمانداری بررسی و مورد تایید قرار نگرفت. اخیرا طی حکمی از سوی دیوان، مقرر شد وی تا زمان اعلام رای نهایی به عنوان شهردار موقت این شهر به فعالیت در این جایگاه ادامه دهد.

شعار سال: پس از استیضاح سید امیرحسین علوی از جایگاه شهردار رشت، وی شکایتی را مطرح کرده بود که این شکایت در هیئت تطبیق فرمانداری بررسی و مورد تایید قرار نگرفت.

پس از آن علوی، مجددا شکایت را در دیوان عدالت مطرح کرد که اخیرا طی حکمی از سوی دیوان، مقرر شد وی تا زمان اعلام رای نهایی به عنوان شهردار موقت این شهر به فعالیت در این جایگاه ادامه دهد.

پس از اعلام این حکم، محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای رشت اعلام کرد که شورا تابع قانون است و در این راستا پس از انجام مکاتبات اداری، سید امیرحسین علوی، به‌عنوان شهردار موقت رشت صبح امروز ۲۴ شهریور در ساختمان شهرداری واقع در میدان گیل حضور پیدا کرد.

ادامه فعالیت علوی در جایگاه شهردار رشت منوط به رای نهایی از سوی دیوان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی حکایت گیلان، تاریخ انتشار:۲۴ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۲۲۱۵، hekayatgilan.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین