پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۸۴۷۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت با اشاره به پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خرید لوازم خانگی ایرانی، گفت: کارت‌های اعتباری ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی برای خرید کالا‌های ایرانی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.قالیباف در خصوص سود تسهیلات کارت‌های اعتباری بیان داشت: سود این کارت‌ها ۱۸ درصد و با بازپرداخت سه ساله تعیین شده است.
شعار سال: امید قالیباف در رابطه با تسهیلات جدید خرید لوازم خانگی، گفت: براساس توافقات به عمل آمده قرار است تا سقف ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اعتباری برای خرید لوازم خانگی ایرانی به متقاضیان اختصاص پیدا کند.

وی افزود: این کارت‌های اعتباری دارای سه سقف ۳۰ میلیون و ۵۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون تومان است که در ۵ بانک صادر و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.
 
اختصاص ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خرید لوازم خانگی ایرانی
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به برگزاری نمایشگاه دائمی لوازم خانگی، گفت: متقاضیان می‌توانند برای خرید به نمایشگاه یا مراکز عرضه محصولات ایرانی مراجعه و نسبت به خرید کالای مورد نیاز خود اقدام کنند.

به گفته قالیباف متقاضی باید با مراجعه به سامانه جهاد کالا به آدرس اینترنتی jahadkala.ir مراجعه و گزینه ثبت طرح ملی را انتخاب و ثبت نام کنند بعد از ثبت نام ۵ بانک برای پرداخت کارت اعتباری به متقاضی معرفی می‌شوند که فرد می‌تواند با مراجعه به هر یک از بانک‌ها مدارک لازم را بارگزاری کند.
 
اختصاص ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خرید لوازم خانگی ایرانی
وی بیان داشت: صدور کارت‌ها با توجه به اعتبارسنجی مشتریان توسط سیستم بانکی انجام می‌شود و در نهایت کارت اعتباری به آدرس متقاضی پست خواهد شد.

سخنگوی وزارت صنعت در رابطه با متقاضیان خواستار دریافت کارت اعتباری خرید لوازم خانگی ایرانی، گفت: فعلا در گام نخست زوجین جوان و به تناسب ارزیابی تقاضا افراد دیگری می‌توانند این کارت‌های اعتباری را تهیه کنند.

قالیباف در خصوص سود تسهیلات کارت‌های اعتباری بیان داشت: سود این کارت‌ها ۱۸ درصد و با بازپرداخت سه ساله تعیین شده است. البته باید تاکید کنم که کالا‌های خریداری شده در قالب این کارت ۵ درصد زیر قیمت بازار فروخته می‌شود.

وی افزود: در گام نخست این کارت‌ها برای ۲۵۰ هزار نفر درنظر گرفته شده است.
 
اختصاص ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خرید لوازم خانگی ایرانی
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۰۱۱۲۵، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین