پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۴۹۸۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
دفتر نمایندگی وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در عراق، در پایتخت این کشور افتتاح شد. سید عباس بهشتی، نماینده وزارت نفت در امور عراق در این باره اظهار کرد: این دفتر به‌منظور ارتقای سطح همکاری و هم‌افزایی به‌ویژه انجام پروژه‌های مشترک میان دو کشور برادر در حوزه نفت و گاز و انرژی در شهر بغداد افتتاح شد.

شعار سال: دفتر نمایندگی وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در عراق، در پایتخت این کشور افتتاح شد.

سید عباس بهشتی، نماینده وزارت نفت در امور عراق در این باره اظهار کرد: این دفتر به‌منظور ارتقای سطح همکاری و هم‌افزایی به‌ویژه انجام پروژه‌های مشترک میان دو کشور برادر در حوزه نفت و گاز و انرژی در شهر بغداد افتتاح شد.

بهشتی تصریح کرد: این دفتر، به‌عنوان مدیریت دفاتر عراق به فعالیت می‌پردازد و دفاتر فرعی دیگری نیز بیشتر با نگاه عملیاتی در بصره و اقلیم کردستان عراق در دست راه‌اندازی قرار دارند.

راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت نفت در عراق

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی شانا، تاریخ انتشار:۸ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۴۶۵۲۴۲، www.shana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین