پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۹۹۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس و ناظر اجرای کنگره میرزاکوچک جنگلی طی نامه‌ای به نماینده، ولی فقیه در گیلان اعتراض خود را به نحوه برگزاری اجلاسیه‌ها و هزینه کرد‌های مالی این کنگره اعلام و از عملکرد ضعیف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انتقاد کرد. گویا کوچکی نژاد در این نامه قصد دارد نقش خود را برجسته کند و ظاهرا از این که در این کنگره نادیده گرفته شده ناراحتی خود را اعلام کند.

شعار سال: جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس و ناظر اجرای کنگره میرزاکوچک جنگلی طی نامه‌ای به نماینده، ولی فقیه در گیلان اعتراض خود را به نحوه برگزاری اجلاسیه‌ها و هزینه کرد‌های مالی این کنگره اعلام و از عملکرد ضعیف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انتقاد کرد.

وی در این نامه مدعی شده که اعتبار ۱۵ میلیاردی کنگره با پیگیری‌های وی تصویب و ۷.۵ میلیاردتومان هم واریز شده است. او در این نامه به برگزاری جلسات در خارج استان و همچنین اعزام چندین اتوبوس از مردم گیلان به تهران جهت نشست در برج میلاد انتقاد وارد کرده است.  

مشخص است کوچکی نژاد در این نامه قصد دارد نقش خود را برجسته کند و ظاهرا از این که در این کنگره نادیده گرفته شده ناراحتی خود را اعلام کند. او در جریان کنگره برج میلاد هم حضور نداشت و کاظم دلخوش به عنوان رئیس مجمع نمایندگان سخنرانی کرد.  

اجلاسیه کنگره میرزا کوچک جنگلی ۹ صبح دهم آذر در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

اعتبار کنگره میرزا را من گرفتم، ولی جای دیگری هزینه شده است!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت حکایت گیلان، تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: 13131، hekayatgilan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین