پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۳۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
هیچ کس گویا روی تاخیرهای پروژه های راه سازی در کشور نظارتی ندارد. پروژه هایی که با تاخیر در کشوری تورمی نظیر ایران، فضای شیرینی برای گرفتن متمم های پی در پی از قراردادها را فراهم می سازند. وضعیتی که بی شباهت به دکانی دو نبش برای کاسبی نیست؟! تاخیر پشت تاخیر، وعده پشت وعده که در شش ماه اول سال 1402، فلان پروژه آزاد راهی تهران شمال ، افتتاح می شود. کت شلوار پوشی و حقوق ماهیانه گرفتن و غر زدن برای مبلغ کم کارت هدیه به مناسبت فلان رویداد و فلان تولد و کمی اضافه کار و حق ماموریت، کار مدیریتی و کارشناسی محسوب نمی شود ، عزیزان. کسری بودجه دولت هم بدلیل همین خاصه خرجی های بی حساب و کتاب است. مردم ، هم از کسری بودجه بواسطه پرداخت حقوق و مزایای عالیجنابان ضربه می خورند و هم از کارها و پروژه های تاخیری و هم از فساد موردی و غیر موردی موجود در سیستم های دولتی. نمی خواهیم وارد حاشیه ها در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور شویم.

شعار سال: خیراللّه خادمی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور بیان داشت که، قطعه دوم آزاد راه تهران _شمال و شیراز _ اصفهان و گلوگاه باقی مانده منجیل به رودبار ، آزاد راه تبریز به سمت مرند و آزاد راه مراغه به سمت هشترود در حال اجراست و به زودی به بهره برداری می رسد.

پروژه های راه سازی در کشور، دکان دو نبش کاسبی و تاخیر!

به گفته مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، ۸۵ درصد از قطعه دوم آزاد راه تهران _شمال پل و تونل است که ابتدای امسال بخش زیرسازی، روسازی و ساخت قطعات به اتمام می رسد. اما برای تامین ایمنی این پروژه نیاز زمان دارد که امیدوار هستیم تا پایان بهار به اتمام برسد.

پروژه های راه سازی در کشور، دکان دو نبش کاسبی و تاخیر!

خیرالله خادمی بیان داشت که راه آهن رشت _ کاسپین در ۶ ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می‌رسد. 

توضیحات برای فهم بیشتر خبر:

خیراله خادمی در تاریخ 1395/9/23 به سمت معاون وزیر و مدیرعامل شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل كشور منصوب شد.وی عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز بوده و سوابقی نظیر شهردار اندیمشک ، مدیرکل راه و ترابری استان ، معاون وزیر راه و شهرسازی و غیره را در کارنامه خود دارد. مردادماه ۱۴۰۰، وزیر راه و شهرسازی طی حکمی خیراله خادمی را به عنوان رییس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی ساخت وتوسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور منصوب کرد. در حکم خادمی آمده است: " با توجه به بند (۱) صورتجلسه شماره ۱۸۵ مورخه ۰۶/۰۴/۱۴۰۰ هیات مدیره آن شرکت به موجب این حکم، جنابعالی با حفظ سمت به عنوان رییس هیات مدیره شرکت منصوب می‌شوید. توفیق روزافزون جنابعالی را در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواهانم. "

برخی از منتقدین به عملکرد خیرالله خادمی ، انتقادات و شائبه هایی در خصوص حضور بی صدا و مستمر او در این پست دارند. برخی از افراد هم شائبه هایی از وابستگی مطرح می کنند که بحث در خصوص آن نیازمند صحت سنجی و راست آزمایی بیشتر است. 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین