پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۴۳۳
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور در بازدید از محل ساخت تونل خلخال به اسالم اظهار داشت: تکمیل راه ۵۵ کیلومتری خلخال – منجیل نیازمند ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است که درصدد هستیم با تسریع در اجرای طرح شاهد تسهیل در تردد مردم در این محور باشیم و مشکلات و موانع موجود را در این زمینه برطرف کنیم.
شعار سال: خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور  صبح امروز در بازدید از محل ساخت تونل خلخال به اسالم برای پیگیری ماده ۲۳ برای شروع عملیات اجرایی این تونل قول مساعد داد و اظهار داشت: برخی از کار‌های عملیات اجرایی پروژه احداث تونل در گردنه الماس با تامین اعتبارات در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر عملیات اجرایی تونل ۲ کیلومتر و ۵۰۰ متری نیازمند ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است و عملیات در این مسیر آغاز شده و مشکلات مردم نیز در این زمینه برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: احداث تونل خلخال – اسالم علاوه بر کاهش ۱۵ کیلومتری سبب افزایش سطح ایمنی تردد نیز خواهد شد و در این زمینه به دنبال تلاش برای افزایش اعتبارات راه خلخال به منجیل از محل ردیف‌های ملی و ماده ۵۶ باشیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و درصدد هستیم مشکلات موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور تصریح کرد: تکمیل راه ۵۵ کیلومتری خلخال – منجیل نیازمند ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است که درصدد هستیم با تسریع در اجرای طرح شاهد تسهیل در تردد مردم در این محور باشیم و مشکلات و موانع موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

خادمی تصریح کرد: ۲ سال پیگیری‌های انجام یافته در این زمینه محقق شده و درصدد هستیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یافته و مشکلات و موانع موجود را برطرف کرده و با ساخت این تونل گردنه را از این مسیر حذف و برخی از مشکلات موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

سید غنی نظری‌خانقاه، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی مهمترین بخش سفر معاون وزیر به شهرستان خلخال را پیگیری احداث مهم‌ترین جاده استان در شهرستان خلخال بیان کرد و افزود جاده خلخال – منجیل به عنوان جاده جایگزین تمام راه‌های استان است که قول مساعد برای رفع مشکلات اداری پرداخت یک صد میلیارد تومان اعتبارات مصوب شده برای تسریع در این پروژه است.

وی یکی از مهمترین بخش دعوت از معاون وزیر راه به دنبال پیگیری‌های انجام شده در سفر نایب رئیس مجلس به خلخال گفت: احداث تونل جاده خلخال به اسالم آرزوی دیرینه مردم خلخال برای رهایی از تردد سخت از گردنه الماس است که با پیگیری‌های انجام شده امسال در ردیف بودجه قرار گرفته و به عنوان یک پروژه شناسنامه‌دار جز مطالبات اصلی مردم و برنامه اصلی این خدمتگذار مردم خلخال و کوثر برای پیگیری در خانه ملت است.
 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تاریخ انتشار:24 شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: 726591، diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین